עובדי אינטל ישראל יקבלו בונוס של 2.5 משכורות ו-500 דולר

החברה החליטה לתת את ההטבות לעובדים ולמצטרפים לתוכנית הפרישה מרצון, בעקבות התוצאות הכספיות הטובות ● המענק הוא מתנה אישית ממנכ"ל החברה העולמית, בריאן קרזניץ'

בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל

בעקבות התוצאות הכספיות הטובות שהציגה אינטל (Intel) החליטה החברה לתת לעובדיה בישראל בונוס של 2.5 משכורות בתוספת 500 דולר, כמתנה אישית ממנכ"ל החברה העולמית, בריאן קרזניץ'. המענקים יינתנו לעובדי אינטל ולפורשים מרצון במסגרת התוכנית שהציעה. בנוסף, החברה אמורה לחלק טאבלטים לעובדים.

אינטל פרסמה בסוף השבוע את הדו"חות הכספיים שלה, מהם עולה כי היא סיימה את 2014 עם זינוק של 22% ברווח הנקי ועלייה של 6% בהכנסות. ברבעון האחרון של השנה ההכנסות עלו בשיעור דומה והרווח זינק בשיעור גבוה אף יותר מאשר בשנה כולה – כמעט 40%.

גיא גרימלנד, דובר אינטל ישראל, לא התייחס לגובה הבונוס, אבל מסר כי "בונוסים באינטל ניתנים לכלל עובדי החברה, והם משקפים את ההצלחה והרווחיות שלה".

באוקטובר האחרון פורסם כי אינטל ישראל הציעה תוכנית פרישה מרצון ל-2,500 מעובדיה. במסגרת התוכנית, עובדי הייצור שיסכימו לפרוש יקבלו מענק שווה ערך למשכורות בגובה של שנה עד שנתיים. עובדים שצברו לפחות 12 שנות ותק יזכו בנוסף לבונוסים, מענקים ועוד הטבות שונות. אלה שעברו את גיל 58 יקבלו מענק של עוד שלוש משכורות והטבות נוספות, כולל ביטוח רפואי בסך כ-40 אלף שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים