ריקי אביב מונתה לסגנית נשיא דיבולד למזרח אירופה וישראל

הבכירה לשעבר ב-HP ישראל תהיה אחראית על פיתוח ותפעול עסקי של החברה באזורים אלה וכן על יישום של אסטרטגיות צמיחה

תפקיד חדש ויוקרתי. ריקי אביב

ריקי אביב, לשעבר בכירה ב-HP ישראל, מונתה לסגנית נשיא למזרח אירופה וישראל בדיבולד (Diebold).

דיבולד מספקת פתרונות לעולם הבנקאות, כגון כספומטים, קיוסקי מידע ועוד, מערכות בשירות עצמי, מערכות אבטחה ושירותים נילווים. החברה הוותיקה נוסדה ב-1859, היא מונה 16,000 עובדים ומחזורה עמד בשנה החולפת על 3 מיליארד דולר. בארץ החברה מיוצגת על ידי קבוצת יעל.

במסגרת תפקידה, אביב תהיה אחראית על פיתוח ותפעול עסקי של החברה באזורים אלה וכן על יישום של אסטרטגיות צמיחה. אביב היא בעלת ניסיון של יותר משלושה עשורים בשוק ה-IT. בדצמבר האחרון עזבה אביב, ששימשה כמנהלת השירותים האזוריים הארגוניים של HP בצרפת, את ענקית ה-IT לאחר 14 שנים. אביב הייתה בצמרת הנהלת הסניף הישראלי של HP, ובתפקידיה הקודמים שימשה כמנכ"לית חטיבת השירותים האזורית (ES) ובשורה של תפקידי מפתח אחרים בסניף הישראלי. היא הובילה שורה של פרויקטים אסטרטגיים של HP, בהם פרויקט תעודות הזהות החכמות, פרויקט אביב לניהול מרשם האוכלוסין ומיקור-חוץ של ה-IT של המשרד להגנת הסביבה. לתפקידה האחרון ב-HP מונתה אביב לאחר שלא נבחרה להחליף את יהושע בקולה כמנכ"לית HP ישראל – תפקיד שראתה את עצמה מועמדת לו. במקומו של בקולה מונה לתפקיד דיוויד לנדר, סגן נשיא HP העולמית. לפני HP, עבדה אביב 15 שנים בחברת החשמל.

"הניסיון הנרחב של אביב להניע ולקיים את הצמיחה עסקית ואת הרווחיות של תאגידים גלובליים, יניב תועלות למאמצי הצמיחה של דיבולד באזור", אמר באסם בוזיד, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל דיבולד לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). "כמנהיגה מנוסה עם קבלות מוכחות של הצלחה בענף השירותים העסקיים והטכנולוגיים, היא תהווה תוספת רבת ערך לצוות המוביל של החברה באזור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים