אדוונטק מוכרת לכלנית כרמון את חטיבת המיקרוסופט שלה תמורת 5.5 מיליון שקלים

כלנית כרמון, ש-One1 היא בעלת השליטה בה, מעוניינת להרחיב את פעילותה בעולם פתרונות מיקרוסופט ● אדוונטק תתמקד לאחר הרכישה "ביישומי ERP ובפתרונות נלווים ללקוחות גדולים", לדברי המנכ"ל, זאב ינאי

זאב ינאי, נשיא אדוונטק טכנולוגיות

אדוונטק מוכרת לכלנית כרמון מקבוצת One1 את חטיבת המיקרוסופט (Microsoft) שלה – כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף העסקה עומד על 5.5 מיליון שקלים, היא כפופה לאישורים שונים וצפויה להיסגר בשבועות הקרובים.

גיא שדה, מנהל החטיבה באדוונטק, ימשיך לנהל פעילות זו גם במסגרת כלנית כרמון. יחד עימו יעברו לחברה הרוכשת עשרות עובדי החטיבה.

תחום הפעילות של חטיבת מיקרוסופט שנמכרה כולל: פרויקטי Dynamic CRM, פיתוח מערכות מבוססות SharePoint ו-Office 365, הסבת מערכות לסביבת הענן של מיקרוסופט (Azure) ופיתוח מערכות ארגוניות לסביבת המובייל.

אדוונטק מעוניינת להתמקד בתחומי הליבה שלה, הכוללים יישומי ERP לעולמות הפיננסיים והלוגיסטיים, וניהול ההון האנושי בסביבות סאפ (SAP) ואורקל (Oracle), כמו גם במערכות הלוויין שלהן – CRM, פורטלים, מערכות BI ועוד. תחום פעילות מיקרוסופט באדוונטק מהווה כיום כ-10% בלבד מהיקף עסקיה.

כלנית כרמון, מצידה, מעוניינת להרחיב את פעילותה בתחום מיקרוסופט, המהווה עבורה ליבה ארגונית. הפעילות תישאר כחטיבה עצמאית, שתפעל יד ביד עם שתי חטיבות אחרות בחברה. אחת מהן היא חטיבת התשתיות, שתחום ההתמחות שלה הוא סביבת המשתמש, משמע – הטמעות ותחזוקה של פתרונות מיקרוסופט לתחנות הקצה. השנייה היא חטיבת השירותים המנוהלים, שמובילה את תחום מרכזי התמיכה בישראל.

גיא שדה, מנהל חטיבת מיקרוסופט, שעובר יחד איתה מאדוונטק לכלנית כרמון

גיא שדה, מנהל חטיבת מיקרוסופט, שעובר יחד איתה מאדוונטק לכלנית כרמון

על פי אדוונטק, "העברת הפעילות היא מהלך הגיוני עבור שתי החברות, בגלל מיצוב מרכז הכובד של פעילותן, והוא מיטבי – הן לעובדים והן ללקוחות הפעילות".

לדברי זאב ינאי, מנכ"ל אדוונטק, "קבוצה זו הינה כיום שותף עסקי מקצועי ואיכותי של מיקרוסופט, ואני מאמין שהיא תמשיך ואף תתפתח במסגרת החדשה. אדוונטק תתמקד ביישומי ERP ובמערכות הנלוות ללקוחות גדולים".

צור אבנית, מנכ"ל כלנית כרמון, ציין כי "אנחנו מצרפים אלינו פעילות שממוצבת כמובילה בתחום פתרונות מיקרוסופט. הרכישה של החטיבה תהווה נדבך נוסף בחבילת השירותים והפתרונות שכלנית מספקת ללקוחותיה בתחומי ההתמחות שלה ותהווה את הבסיס לחטיבת פתרונות התוכנה בחברה".

כלנית כרמון הוקמה ב-1995 ועוסקת באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT לארגונים גדולים ובינוניים. ביוני 2010 ביצעה One1 עסקת רכישה של 48% ממניות החברה, בסכום כולל של 20.3 מיליון שקלים. בכך היא הפכה לבעלת השליטה בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים