תוצאות טובות ל-Salesforce: ההכנסות זינקו ב-26%; ההפסד הנקי צנח ב-44%
החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של 300 מיליון דולר והפסד נקי של 66 מיליון ● בשנה כולה עלו ההכנסות ב-32% וההפסד הנקי - ב-13%
Salesforce סיימה את הרבעון האחרון של שנתה הכספית עם תוצאות טובות – זינוק בהכנסות לצד ירידה תלולה בהפסד הנקי. בשנה כולה היו התוצאות מעורבות.
על פי הדו"חות הכספיים שפרסמה החברה, היא סיימה את השנה הכספית עם זינוק של 32% בהכנסות ל-5.37 מיליארד דולר ועלייה של 13.14% בהפסד הנקי ל-262.69 מיליון, שנבעה מחבות מס וגידול בהוצאות המימון. ההפסד התפעולי השנתי צלל ב-49.09% ל-145.63 מיליון דולר.
ברבעון האחרון של השנה עלו ההכנסות ב-26.14% ועמדו על 299.37 מיליון דולר. ההפסד הנקי צנח ב-43.61% ל-65.77 מיליון דולר וההפסד הנקי למנייה – ב-47.37% ל-0.1 דולר.
ההוצאות הגולמיות הרבעוניות זינקו ב-30.12% ל-355.92 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-24.89% ל-1.09 מיליארד והרווח הגולמי השולי הסתכם ב-75.36%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות עלו ב-15.18% ל-1.12 מיליארד דולר וההפסד צלל ב-66.44% ל-34.82 מיליון.
מארק בניוף, מנכ"ל ויו"ר Salesforce, אמר כי "החברה הציגה עוד שנה של צמיחה. הגידול בהכנסות היה הרבה מעל לציפיות ולאומדנים שלנו".
תגובות
(0)