תוצאות טובות ל-Salesforce: ההכנסות זינקו ב-26%; ההפסד הנקי צנח ב-44%

החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של 300 מיליון דולר והפסד נקי של 66 מיליון ● בשנה כולה עלו ההכנסות ב-32% וההפסד הנקי - ב-13%

מארק בניוף, מנכ"ל סיילספורס. צילום: יח"צ

Salesforce סיימה את הרבעון האחרון של שנתה הכספית עם תוצאות טובות – זינוק בהכנסות לצד ירידה תלולה בהפסד הנקי. בשנה כולה היו התוצאות מעורבות.

על פי הדו"חות הכספיים שפרסמה החברה, היא סיימה את השנה הכספית עם זינוק של 32% בהכנסות ל-5.37 מיליארד דולר ועלייה של 13.14% בהפסד הנקי ל-262.69 מיליון, שנבעה מחבות מס וגידול בהוצאות המימון. ההפסד התפעולי השנתי צלל ב-49.09% ל-145.63 מיליון דולר.

ברבעון האחרון של השנה עלו ההכנסות ב-26.14% ועמדו על 299.37 מיליון דולר. ההפסד הנקי צנח ב-43.61% ל-65.77 מיליון דולר וההפסד הנקי למנייה – ב-47.37% ל-0.1 דולר.

ההוצאות הגולמיות הרבעוניות זינקו ב-30.12% ל-355.92 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-24.89% ל-1.09 מיליארד והרווח הגולמי השולי הסתכם ב-75.36%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות עלו ב-15.18% ל-1.12 מיליארד דולר וההפסד צלל ב-66.44% ל-34.82 מיליון.

מארק בניוף, מנכ"ל ויו"ר Salesforce, אמר כי "החברה הציגה עוד שנה של צמיחה. הגידול בהכנסות היה הרבה מעל לציפיות ולאומדנים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים