המכשירים החדשים של סמסונג: 10 דקות טעינה – ארבע שעות עבודה

ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge מאפשרים טעינה בזמן שיא ומגיעים עם עיצוב מתכת וזכוכית מלא

עולים על הציפיות? ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge של סמסונג

עם פתיחת כנס המובייל MWC בברצלונה הכריזה סמסונג (Samsung) על ה-Galaxy S6 ועל ה-Galaxy S6 Edge – שני מכשירי הדגל החדשים שלה. גולות הכותרת שלהם הן טעינה בזמן שיא – 10 דקות בלבד מספיקות לארבע שעות עבודה – ומעבר לעיצוב מתכת וזכוכית מלא, בדומה לקו מוצרי ה-Alpha שהציגה החברה בשנה שעברה. הזכוכית היא Gorilla Glass 4 החדשה של קורנינג (Corning), ובמהלך הצגתה לא יכולים היו אנשי סמסונג שלא לעקוץ את היריבה המושבעת אפל (Apple) כשאמרו: "זו זכוכית שלא תאפשר למכשיר להתעקם".

שני המכשירים מציעים מסך Super AMOLED בגודל של 5.1 אינץ', מה שוודאי יפתיע את מי שציפה לראות את מגמת הגידול במסכים עם כל השקת מכשיר דגל חדש של החברה.

הפעם, כאמור, עיקר ההשקעה הייתה בשינוי העיצוב מפלסטיק למתכת מקצה לקצה. עם זאת, הרזולוציה של המכשירים היא2,560  על 1,440 פיקסלים, או QHD, מה שמביא לצפיפות של 577 פיקסלים לאינץ' – מהמרשימות ביותר שיש בשוק. כמו כן, מציעים המסכים בהירות גבוהה במיוחד של 600 ניטס, כך שלא אמורה להיות בעיה להשתמש בהם באור שמש מלא.

ה-Edge החדש שונה מקודמו בכך ששני הצדדים בו קמורים ויכולים להציג מידע והתראות – גם בעת שימוש באפליקציות אחרות במסך הראשי, כולל צפייה בסרטים, וגם כשמניחים את המכשיר על פניו.

אחד ההיבטים בהם השקיעה סמסונג מאמצים רבים הוא הצילום. המכשירים מצוידים במצלמת 16 מגה-פיקסל מאחור ו-5 מגה-פיקסל מקדימה, והחברה טוענת לאיכות הצילום הגבוהה ביותר, כולל בחשיכה, מבין כל הטלפונים החכמים שקיימים כיום בשוק. המצלמות מגיעות עם תכונות כמו ייצוב תמונה אופטי חכם, איזון לבן אוטומטי מוכתב על ידי קרן אינפרא-אדום, וכן צילום וטווח דינמי גבוה אוטומטי בזמן אמת, ללא עיבוד נוסף לאחר ביצוע הצילום. בנוסף, החברה פישטה את הממשק של המצלמה, הוסיפה הסברים מורחבים לכל התכונות והיא מאפשרת צילום מהיר, עם זמן תגובה של 0.7 שניות, מכל מסך בו נמצאים, על ידי ביצוע לחיצה כפולה על כפתור הבית.

מכשירי ה-Galaxy החדשים תומכים בטעינה אלחוטית עם משטחים בתקני WPC ו-PMA. בנוסף, הסוללות המובנות שלהם, 2,600mAh ב-Edge ו-2,550mAh ב-S6, מבטיחות, כאמור, הטענה לזמן עבודה של ארבע שניות תוך 10 דקות טעינה בלבד, כך שמספיק מפגש קצר יחסית עם שקע בקיר כדי להחזיר זמן עבודה משמעותי למכשירים.

תשלומים בסלולר – גם בסמסונג

המכשירים מבוססים על מערכת על שבב שכוללת שמונה ליבות עיבוד מתוצרת סמסונג עצמה – ארבע מהן במהירות 2.1 ג'יגה-הרץ וארבע במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ. זיכרון העבודה הוא בנפח של 3 ג'יגה-בייט בתקן LPDDR4 החדש וזיכרון האחסון – 32, 64 או 128 ג'יגה-בייט. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 5.0 (Lollipop). סמסונג מציעה במכשירים החדשים התאמה לעבודה מאובטחת בארגונים ותמיכה בשיטת התשלום Samsung Pay, שתחל לפעול בראשונה בארצות הברית בחודש יוני הקרוב.

ה-S6 מגיע בעובי של 6.8 מ"מ ומשקל של 138 גרם, ואילו עוביו של ה-Edge מסתכם ב-7 מ"מ ומשקלו 132 גרם. המכשירים יתחילו להימכר ב-10 באפריל בצבעים לבן פנינה, ספיר שחור, זהב פלטינה וכן טופז כחול עבור ה-S6 בלבד ואמרלד ירוק עבור ה-Edge בלבד. המחירים טרם פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים