רענן ביבר, VMware ישראל: "וירטואליזציה של הרישות – השלב הבא בדרך לדטה סנטר מוגדר תוכנה"

"מערכות ה-IT נדרשות לגמישות, 'נוזליות', וה-SDDC הופך את המידע לכזה - ומבוסס תוכנה", אמר ביבר, מנכ"ל החברה

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל היוצא. צילום: ניב קנטור

"הווירטואליזציה של הרישות כבר אינה דיבורים וחזון, אלא מציאות, והיא מהווה השלב הבא בדרך ל-SDDC (דטה סנטר מוגדר תוכנה)", כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל.

ביבר דיבר במסגרת כנס שותפים שערך היום (ג') הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה, בהפקת אנשים ומחשבים. הכנס התקיים במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 איש ובהנחיית אפרת בן הרוש, מנהלת שותפים עסקיים ב-VMware ישראל. במסגרת האירוע הושקה בארץ גרסה vSphere 6.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

"מנמ"רים נדרשים ל-IT גמיש, מה שאנחנו מכנים 'נוזלי', על שום הנוזל שמקבל את צורת הכלי אליו הוא נמזג", אמר ביבר. "מערכות ה-IT נדרשות לגמישות, ה-SDDC הופך את המידע ל-'נוזלי' ומבוסס תוכנה. ארגונים חווים מעבר מחשיבה אורכית לחשיבה רוחבית: לא איך לטפל בשרתים, אחסון, רישות ואבטחת מידע, אלא מתן מענה כולל של ה-IT להיבט העסקי. החומרה לא משנה, מה שמעניין הוא התוכנה שמנהלת את החומרה מלמטה. היישומים הקריטיים אינם ממוקדי חומרה, אלא ממוקדי גישה מכל מקום. נמשיך לראות מעבר מסיבי של לקוחות למחשוב ענן בן כלאיים".

הוא ציין כי VMware הופיעה באחרונה, בפעם הראשונה, בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) בעולם הרישות, והיא מובילה בהיבט החזון.

NSX, מוצר התוכנה של החברה בתחום הווירטואליזציה של הרישות, נמצא בקרב 250 לקוחות בעולם, אמר. "זה מוצר תוכנה בלבד. גם בישראל יש לנו כבר מכירות משמעותיות בתחום ואנחנו צופים שמגמת הגידול תימשך השנה, בכל המגזרים. היכולות החדשות בתחום הרישות מספקות אבטחה עם מיקרו-סגמנטציה", הוסיף ביבר. לדבריו, "NSX מגשר בין עננים פרטיים וציבוריים באמצעות שילוב בין וירטואליזציה של אבטחה ורשת, תוך התייחסות ליכולת של המוצר לשמש פלטפורמה להטמעת מוצרי אבטחת מידע מצד שלישי".

שלוש הרגליים של VMware

VMware מעסיקה ברחבי העולם 18 אלף עובדים ויש לה יותר מחצי מיליון לקוחות ארגוניים, בהם כל הארגונים שנמצאים ברשימת פורצ'ן 100 (Fortune 100). בנוסף, החברה התקינה 40 מיליון שרתים וירטואליים ומחזור המכירות שלה צמח ב-2014 ב-17% ל-6.03 מיליארד דולר.

לדברי ביבר, "VMware היא חברת התוכנה החמישית בגודלה בעולם". הוא ציין כי VMware ישראל מונה 200 אנשי מו"פ, על בסיס הרכישות של החברה בארץ, וכן 50 אנשי מכירות, קדם מכירות ושירותים מקצועיים.

מפת הדרכים האסטרטגית של החברה נשענת על שלוש רגליים", ציין ביבר. "אחת מהן היא ה-SDDC. לאחר וירטואליזציה של המחשוב, השלב הבא הם וירטוליזציה של הרישות והאחסון. המוצר שלנו לעולם האחסון כבר הותקן בקרב 1,270 לקוחות ארגוניים, והמניע להתפתחותו הוא הגידול האקספוננציאלי בהיקפי האחסון של הלקוחות. אנחנו 'עוטפים' בתוכנה את כל החומרה שבדטה סנטר, כאשר הכול מנוהל דרכה", הוסיף.

הרגל השנייה היא ענן בן כלאיים, היברידי. "אנחנו בונים עננים ציבוריים ברחבי העולם, עם תשתיות תוכנה זהות. כך אנחנו מאפשרים ללקוחות לנוע באופן שקוף בין הענן הפרטי שלהם והענן הציבורי שלנו, להקצות משאבים, לנהל ולשנות. אנחנו מאפשרים ללקוחות גדולים אינטגרגציה שקופה, עם היכולת להזיז משאבים ולבצע גיבויים. כיוון הפעולה שלנו הפוך לזה של אמזון (Amazon)", ציין.

שלישית ואחרונה ברגליים של מפת הדרכים שלפיה פועלת VMware היא "מחשוב תחנות הקצה ורכיבי הקצה. הדבר נעשה, בין השאר, בשל רכישת Airwatch – הרכישה הגדולה אי פעם של VMware – שפועלת בעולם ניהול הרכיבים הניידים (MDM)".

ביבר ציין כי "בשל הרחבת הפעילות שלנו, אנחנו מכוונים לשוק גדול מבעבר, שהיקפו יעמוד על 60 מיליארד דולר בשנת 2017". הוא ציטט מחקר לפיו המנמ"רים רואים בחברה שותף אסטרטגי לשלוש השנים הקרובות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים