אורי זהבי, מנכ"ל DoIT: "הצורך בפתרון BI איכותי ויציב חיוני להצלחת הארגון"

"גישה הוליסטית, שיודעת למפות את האתגרים העומדים בפני ה-BI, לרתום את ההנהלה מצד אחד ולהראות ROI עסקי ממשי אמורה למקסם את סיכויי ההצלחה של הפתרון", אמר זהבי

אורי זהבי, מנכ"ל DoIT פתרונות מידע

"בעידן של היום, הצורך בפתרון BI איכותי, יציב ולאורך זמן חיוני להצלחת הארגון ולשרידותו, ועל המנמ"ר להתייחס אליו ככזה", כך אמר אורי זהבי, מנכ"ל DoIT פתרונות מידע.

זהבי הופיע בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים. הוא שיתף את שומעיו בניסיון המעשי הרב שלו ושילב סיפורי לקוח רבים.

בדבריו הציג זהבי מבט עכשווי על תחום ה-BI בעידן ה-Big Data ככלי בידי הארגון לנתח את המידע הרב שבידיו ולהגיע לתובנות עסקיות משמעותיות בפרק זמן קצר.

הוא סקר את מושגי היסוד בתחום ואת ההתפתחויות האחרונות, בהן "המעבר מ-BI תיאורי, המציג 'מידע במנוחה',  ל-BI אנליטי, המציג 'מידע בתנועה' ומספק יכולות ניתוח בזמן אמת, ניבוי וחיזוי".

בדבריו הדגיש זהבי את תפקידו של המנמ"ר בסיכויי ההצלחה של ה-BI בארגון ושרידותו לאורך זמן, ואת הדילמות העומדות בפניו בבואו להפעיל מדיניות BI תוך התמודדות עם אתגרים מבית ומחוץ.

על פי זהבי, "גישה הוליסטית, שיודעת למפות את האתגרים העומדים בפני ה-BI בתוך הארגון ומחוצה לו, ושיודעת לרתום את ההנהלה מצד אחד ולהראות ROI עסקי ממשי מהצד השני, היא זו שאמורה למקסם את סיכויי ההצלחה של פתרון ה-BI לכדי פתרון יציב, בר קיימא ולאורך זמן."

הוא ציין כי יש גידול מתמיד בשוק זה בישראל – הן מבחינת ההשקעה בכלים והן מבחינת יישום הפתרונות עצמם. לדבריו, "שוק ה-BI בארץ הוא בעל מאפיינים ייחודיים מבחינת קצב הצמיחה, השינויים הטכנולוגיים וההתרחבות לתחומים עסקיים נוספים, שמרחיבים את גבולות הפתרון בכל פעם מחדש" .

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים הוא המוביל והיוקרתי ביותר בעולם מערכות המידע בישראל. בקורס עברו בשנים האחרונות מאות מבכירי תחום מערכות המידע ומנמ"רים בשוק הישראלי. הוא זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים. את הקורס מנחה מקצועית בנצי שפירא, ששימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק, כגון קוקה קולה (Coca Cola), פלאפון וידיעות אחרונות.

המחזור הבא של הקורס אמור להיפתח באפריל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים