אמן הקימה מערך דיגיטל לבנק יהב בשלושה מיליון שקלים

הפרויקט כלל פיתוח והטמעה של אפליקציית מובייל לפעולות ולמידע אישי ללקוחות ושדרוג של האתר השיווקי

גדי דודיאן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק יהב

קבוצת אמן הקימה מערך דיגיטל עבור בנק יהב, בפרויקט שארך כ-10 חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על 3 מיליון שקלים.

הפרויקט כלל פיתוחה והטמעתה של אפליקציית מובייל לפעולות ולמידע אישי ללקוחות הבנק וכן שדרוג של האתר השיווקי. תשתיות האתר מבוססות מערכת קוד פתוח שאמן יישמה בעשרות לקוחות פיננסיים.

האפליקציה מיועדת לטלפונים חכמים ולטאבלטים, תואמת לכל מערכות ההפעלה ומתבססת על טכנולוגיות דוט.נט ו-Phonegap. הפרויקט נעשה תוך שיתוף פעולה בין אגף המחשוב והטכנולוגיה של בנק יהב לחטיבת הפיתוח והפיננסים ולמחלקת UI&Design של אמן, שאפיינה ועיצבה את ממשק המשתמש.

בשלב הראשון של הפרויקט שודרג האתר השיווקי של בנק יהב, שמטרתו תמיכה בלקוחות ומתן מידע כללי על הבנק. בשלב השני פותחה האפליקציה, בעזרתה יכולים הלקוחות להגיש בקשה לקבלת הלוואה מהירה ולקבל מידע – על הסניפים, דרכי התקשרות והחשבון שלהם. הם יכולים להתעדכן באמצעותה בנתוני העו"ש, פעילות בכרטיסי אשראי, פיקדונות, מטבע חוץ ועדכוני שוק ההון. הפרויקט נעשה תוך עמידה בדרישות הרגולטור.

גדי דודיאן, סמנכ"ל ומנהל אגף המחשוב והטכנולוגיה של בנק יהב, אמר כי "תחום פיתוח האפליקציות למכשירים חכמים נמצא בתנופה מתמדת. הפרויקט הביא לכך שאנחנו מספקים ללקוחותינו מידע עדכני על השירותים שהבנק מציע ומידע אישי על חשבונותיהם". הוא ציין כי אלפי לקוחות הורידו כבר את האפליקציה.

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, אמר כי "פלטפורמת ה-Web אותה פיתחנו היא פלטפורמה אמינה ואפליקציית המובייל כוללת את היכולות החדשניות ביותר הקיימות בתחום. הפרויקט ישרת את כלל עובדי הבנק ולקוחותיו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זיוה

    מאוד מרוצה מהאפליקציה נוחה לשימוש וקלה .יש לי כרטיס מקס .לא נותנת פירוט של האשראי החיצוני רק את הסכום הכולל בתודה זיוה

אירועים קרובים