מטריקס תשווק את פתרונות Software Mind לניהול סניפי וידיאו וירטואליים

המוצר מתמקד בארגונים פיננסיים ומאפשר ללקוחות לבצע פעולות מורכבות ללא צורך בהגעה לסניף

תספק סניפי וידאו וירטואליים בארגונים פיננסיים ובנקאיים. Software Mind

חטיבת הפתרונות הפיננסיים והטכנולוגיות במטריקס חתמה על הסכם לשיווק Software Mind האירופית, המתמחה בפתרונות להקמה ולניהול סניפי וידיאו וירטואליים עבור חברות מהמגזרים הפיננסי, הבנקאי, השירותים העסקיים ועוד.

המוצר הוא פתרון הוליסטי בשם Live Bank, המתחבר למערכות הליבה של הבנקים ומאפשר להם להקים סניף וידיאו וירטואלי מלא. הפתרון מאפשר לבצע פעולות כספיות ופיננסיות כמו בכל ערוץ אחר – בסניף, באתר האינטרנט או באפליקציה – ובצד זה פעולות מורכבות יותר, כגון לקיחת משכנתא וייעוץ פנסיוני, שעד כה לא ניתן היה לבצע מרחוק. כמו כן, הוא מאפשר השלמת אינטראקציות של הלקוח עם הבנק, הצגת סימלוציות ללקוח, משלוח מסמכים ,שיתוף מסכים, הזדהות וסגירת עסקה וכל זה במהלך השיחה.

המיזם הוקם במקור עבור תהליכי עבודה של בנקים ולא כמערכת וידיאו צ'ט שהוסבה לבנקאות. הפתרון עונה על תנאי הרגולציה הבנקאיים והפיננסיים בעולם.

פתרון Live Bank הוטמע בהצלחה במספר תאגידי בנקים מובילים באירופה וזכה בפרסים רבים לצד סקירות של חברות מחקר דוגמת פורסטר (Forrester).

אורי חבר, מנהל אגף פתרונות דיגיטל ומערכות פיננסיות במטריקס, מסר כי "ההתפתחויות הטכנולוגיות והתבגרות דורות ה-Y וה-Z מובילות לכך שרוב פעילויות השירות העצמי של הלקוחות מול הבנקים והגופים הפיננסיים מתבצעות בערוצים הדיגיטליים השונים. יחד עם זאת, למרות ההתפתחות הטכנולוגית של הערוצים הישירים, עדיין נותרו ברוב הארגונים מספר תהליכים מרכזיים, המחייבים הגעה של הלקוח לסניף לטובת הליך המוגדר 'זיהוי הלקוח' או נוכח עסקות מורכבות עם 'אחוזי נטישה" גדולים".

חבר הוסיף כי "ערוץ הווידיאו, ובתוך זה הפתרון של Software Mind, בא לתת מענה בדיוק לצורך זה. שילובו יאפשר לבנקים ולחברות פיננסים ושירותים עסקיים לשפר את חוויית הלקוח ויעילות המענה שהן מספקות ללקוחות. הוא יביא למהפכה גדולה בענף הבנקאות והפיננסים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים