תצאו בחוץ! Reality Book – האפליקציה החדשה שתחזיר אתכם לחיים עצמם

מרגישים עבדים של עולם הרשתות החברתיות? יוצאי ענקיות טכנולוגיה חברו על מנת לפתח את הפתרון האמיתי כדי לחזור לחיים עצמם ● בקרוב בחנויות האפליקציות

01/04/2015 12:09
הגיע הזמן להתחיל לחיות באמת. לוגו Reality Book

האם המתח בין עולם המציאות לעולם הווירטואלי מגיע לשיאים חדשים? מיזם חדש בשם Reality Book, שישיק בימים הקרובים אפליקציה שתסייע לאנשים לצמצם את נוכחותם ברשתות החברתיות כדי להתפנות לחיים שמחוץ לסמארטפון.

על פי סוכנות הידיעות App Press, לצורך היוזמה המעניינת חברו יוצאי ענקיות טכנולוגיה כגון גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft), פייסבוק (Facebook) ואפילו טוויטר (Twitter), שמבינים את כוחה של החדשנות וגורסים שהאדם המודרני משועבד יותר מדי לרשתות החברתיות.

מנכ"ל הסטארט-אפ, ג'ון מאקינאי, סיפר: "בהתחלה חשבנו שזו תחושה אישית ולכן פנינו למחקר מקיף בקרב יותר מ-2,000 משתמשי סמארטפונים. הגענו למסקנה שאנשים חיים בתחושה שהם רוצים לעזוב את הרשתות החברתיות אבל מתקשים לבצע זאת".

איך זה עובד? Reality Book מותקנת על המכשיר ומרגע זה מנתקת את המשתמש מכל הרשתות החברתיות אליהן הוא מחובר. בנוסף, כתוצאה מהניתוק מתחבר המשתמש לרשת תוכן ענקית שמספקת הצעות לפעילויות פיזיות בחוץ כגון: הרצאות, טיולים, חוגים ואפילו ימי עיון. כל מה שהמשתמש צריך לעשות הוא להצטרף לפעילות אליה הוא רוצה ומאותו רגע היישום "דואג" שהוא יהיה פנוי לפעילות הזו באמצעות חסימת הזמנות לאירועים אחרים או פגישות ללוח השנה. "היה חשוב לנו לעזור לאנשים להוציא לפועל את ההחלטות שלהם לפגוש את החיים בחוץ", הסביר מאקינאי.

במחקר המקדים, שנעשה לצורך POC (ר"ת Proof of Concept), גילו המפתחים כי שלב מפתח בניסיון לצאת מרשתות חברתיות הוא הרצון לחזור אליהן. במיוחד בעבור זה פותח רכיב חדשני באפליקציה, שמונע מהמשתמש להסיר אותה מהמכשיר ומנסה לשכנע אותו באירועים נוספים שמתאימים לו או באמצעות הודעות תמיכה מהאפליקציה עצמה. רק קוד סודי בן 16 ספרות שמשתנה מדי שבוע יוכיח כי המשתמש החליט לסיים את השימוש ביישום.

מאקינאי ציין כי "זה לא הכול – אנחנו יודעים שכדי לחזור לחוות חיים לא וירטואליים אנשים צריכים להשוויץ בחיים העשירים שיצרו, ולכן פיתחנו את הפיצ'ר IDI ( ר"ת I Did IT), שמבקש מהמשתמשים להעלות תמונה שלהם מהפעילות בה השתתפו כדי שיוכלו להוכיח ולשתף את שאר המשתמשים ברשת. זה יכול להיות הכול: תמונה עם המרצה ביום עיון, פגישה עם סוכן הביטוח ואפילו תמונה שלך משלם בסופר. העיקר הוא להוכיח לעצמך ולנו שנגעת בחיים האמיתיים. ההצלחה של המשתמשים שלנו היא ההצלחה שלנו".

RealityBook תהיה זמינה למערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד (Android) החל מה-15 באפריל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים