מלם תקים מערכת לניהול ידע ברשות האכיפה והגבייה

המערכת תאפשר לרשות ניהול ושיתוף ידע למערכות תומכות שיחה ולמערכות שירות עצמי שנמצאות בה ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

דורון גיגי, המנכ"ל החדש של קבוצת יעל

מלם מערכות מקבוצת מלם תים תקים עבור רשות האכיפה והגבייה במשרד המשפטים מערכת לניהול ושיתוף ידע – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להסתיים בדצמבר השנה. היקפו עומד על מאות אלפי שקלים.

ההקמה תבוצע על ידי חטיבת הפרויקטים של מלם מערכות. המערכת שתוקם תאפשר לרשות ניהול ושיתוף ידע למערכות תומכות שיחה ולמערכות שירות עצמי שנמצאות בה. היא תשמש לכל הממשקים שבהם הרשות מתקשרת עם האזרחים – ממשק טלפוני, פרונטלי ושירות עצמי – תוך שימוש ביכולות הנגשת תוכן מהמתקדמות שקיימות בתחום. המערכת תשמש את עובדי רשות האכיפה, כמו גם אלפי אזרחים הבאים עמה במגע.

מערכת ניהול הידע שתוטמע ברשות היא של חברת KANA. מדובר בפלטפורמה שמסוגלת לרכז כמה עולמות תוכן שונים, שכוללים שירותים, מבצעים, תעריפים, פתרונות טכניים, נהלים, תסריטי שיחה, תסריטי מכירה, מילון מונחים פנימי וסימולטורים גרפיים, תוך ניהול אירועי מידע. כל אלה מתבצעים תחת בסיס ידע מרכזי אחד שהגישה אליו מתאפשרת מכל ערוצי התקשורת. KANA מיוצגת בישראל בלעדית על ידי קבוצת מלם תים. היא נרכשה באחרונה על ידי ורינט (Verint) תמורת כחצי מיליארד דולר.

רשות האכיפה והגבייה היא יחידת סמך של משרד המשפטים שמורכבת משתי יחידות: מערכת ההוצאה לפועל והמרכז לגביית קנסות. היא פועלת באמצעות 25 לשכות ההוצאה לפועל ברחבי הארץ וגובה חובות לאזרחים וחברות שזכו בהליכי הוצאה לפועל, וחובות למדינה.

"הפרויקט – חלק ממהפכת השירות ברשות"

ממשרד המשפטים נמסר כי "רשות האכיפה והגבייה נמצאת בעיצומה של מהפכת שירות, המלווה במיקוד בלקוחות הרשות, הבניית אסטרטגיה ותהליכי שירות תומכים, תוך הכשרה והעמקה של מיומנויות השירות בקרב עובדי ומנהל הרשות".

דוד מדיוני, מנהל הרשות, ציין כי "אני רואה חשיבות רבה בהנגשת המידע ללקוחות ולעובדי הרשות. תחום ההוצאה לפועל מורכב ודינמי. לפיכך, הנגשת הידע חשובה והיא מבוצעת כחלק ממהפכת השירות שאנחנו מובילים בכל מערכי הרשות".

לדברי דורון גיגי, מנהל אגף מערכות במלם תים, "הפרויקט המבוצע עבור רשות האכיפה והגבייה יכלול את איסוף הידע הקיים וגיבושו, באופן שיאפשר הנגשה של הידע לעובדים וללקוחות ומתן מענה אחיד וממוקד. זאת, תוך שילוב אמצעים שונים, כמו אתר אינטרנט, תחנות מידע וצ'אט". הוא הוסיף כי "הפתרון של מלם מערכות, שבו ייעשה שימוש בפרויקט זה, משולב כיום באתרי האינטרנט של בנק לאומי ובנק הפועלים, ובקרב מאות לקוחות בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים