יבמ פיתחה מערכות Power המותאמות ליישומי SAP HANA

הכלים מאפשרים עיבוד כמויות גדולות של נתונים במהירות גבוהה, הן בסביבת עיבוד תנועות והן במשימות ניתוח אנליטי

מתעדכנת ומתחדשת. SAP HANA

יבמ (IBM) השיקה שורת מערכות משולבות מדגמי  Power System מיועדות להרצת יישומי SAP HANA.

המערכות מאפשרות עיבוד כמויות גדולות של נתונים במהירות גבוהה, הן בסביבת עיבוד תנועות והן במשימות ניתוח אנליטי. על פי הענק הכחול, הכלים החדשים נבדקו בהצלחה בעבודה באתרי לקוחות של סאפ (SAP) במהלך 2014, ועתה הן זמינות.

קוונטין קלארק, מנהל הטכנולוגיות הראשי של סאפ, אמר כי "מדובר בצעד חשוב במערכת הקשרים בין שתי החברות, שיאפשר ללקוחות להפעיל את עסקיהם בקלות ובזמן אמת. המערכות נותנות ללקוחות הזדמנות לניצול אמיתי של יכולות SAP HANA, במסגרת הדור הבא של יישומים וניתוח אנליטי".

מערכות Power יהיו זמינות בשלב הראשון בשתי תצורות, המיועדות לניהול מחסני נתונים בגדלים שונים. הראשונה, המבוססת על שרת Power S824, כוללת 24 ליבות עיבוד POWER8 ועד טרה-בייט אחד של זיכרון, צפויה להתאים ליישומים שרצים על SAP HANA אשר בסיס הנתונים שלהם הוא עד 512 ג'יגה-בייט דחוסים. השנייה, Power E870 עם 40 ליבות וזיכרון של עד 2 TB, צפויה לטפל בבסיסי נתונים בנפח של עד טרה-בייט אחד (דחוס).

SAP HANA נתמכת על ידי כל שרתי POWER8 של יבמ: הדגמים החדשים, נמסר מענקית הטכנולוגיה, ישלבו תשתית גמישה יחד עם הבטחה לקיצור הזמן עד להפקת ערך אמיתי, בזכות תמיכה מובנית מראש ביישומי מחסן הנתונים של SAP במהדורה 7.31 והלאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים