ישי שנידובר, HP ישראל: "ארגונים נדרשים לצמצם סיכונים בפרויקטי ERP ולהתמקד בליבת עסקיהם"

"כך ה-IT יניב להם ערך ויסייע להם להצליח", אמר שינדובר, מנהל חטיבת יישומים בחטיבת השירותים הארגוניים של HP ישראל

ישי שנידובר, מנכ"ל עמותת גשר אל הנוער.

"ארגונים צריכים, ויכולים, לצמצם את הסיכונים הכרוכים בהטמעת ויישום מערכות ERP. בדרך זו תהיה להם היכולת להתמקד בליבתם העסקית, באופן שה-IT יניב ערך ויסייע להם להצליח", כך אמר ישי שנידובר, מנהל חטיבת יישומים בחטיבת השירותים הארגוניים (Enterprise Services) של HP ישראל.

שנידובר דיבר בפתח אירוע SAP in a Box. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, שנעשה בשיתוף HP ישראל ו- סאפ (SAP) ישראל, והתקיים היום (ב') מלון רויאל ביץ' בתל אביב.

HP, אמר שנידובר, "היא שותפה עסקית ותיקה של סאפ. בשנת 2008 היא רכשה את EDS והקימה את חטיבת השירותים שלה, ES. בארץ יש אלף עובדי ES, מתוכם 200 פועלים בתחום מערכות ה-ERP, רובן של סאפ. אנו גוף גדול לתחום, עם יותר מ-50 לקוחות סאפ בארץ".


צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

הוא ציין כי "HP נמצאת בישראל מ-1957, ולה 6,000 עובדים. היא השקיעה ברכישות בשוק ישראלי 6.5 מיליארד דולר בעשור האחרון. ישראל היא אחת משלוש המדינות בעולם של-HP יש מעבדות, והחברה משקיעה מדי שנה 60 מיליון דולר בפיתוח מודולים חדשים של סאפ. בעולם יש ל-HP כ-9,000 יועצי סאפ".

שנידובר הציג בפני משתתפי הכנס את תפיסת SAP in a Box, אותה הגה יחד עם חבריו לסניף הישראלי של ענקית המחשוב: "אין לנו תחרות מול חברות ישראליות מקומיות. היתרון שלנו הוא לקחת כל חלקי הפעילות שיש לנו בעולם ה-ERP של סאפ ולאגדם יחדיו".

לדברי שנידובר, "כאשר ארגון בוחר ללכת ולהטמיע מערכת ERP, מדובר בתהליך ארוך, שבסופו של דבר יימשך בין שנתיים וחצי לשלוש שנים מההחלטה ועד העלייה לאוויר". הוא הוסיף כי התהליך כולל תהליכי משנה רבים: בחירת יועץ; כתיבת מכרז ומסמך דרישות; יציאה מול ספקים ומיישמים; בחירת ספק יישום וחתימה; בחירת ספק וחבילה להטמעה; בחירת חומרה; ביצוע תצורה; הקמת תשתיות; בחירת ספק בדיקות; בחירת ספק הדרכה; יישום עד עלייה לאוויר.

ל-HP, אמר שנידובר, "יש שלוש פעילויות שרלוונטיות ל-ERP של סאפ, עם שלוש חטיבות גדולות: פעילות בעולם תשתיות ה-IT; שירותי יישומים, משמע הטמעה; ומיקור חוץ. אז בא לנו הרעיון לחברם יחדיו לטובת הלקוחות הארגוניים".

SAP in a Box, הסביר שנידובר, "מספק ללקוחות הארגוניים חבילה אחת, הכוללת בתוכה את כל הרכיבים הדרושים ליישום ERP: חומרה, רישוי החבילה, יישום ותחזוקה, יחד עם שירותי תמיכה וכל זאת בתשלומים חודשיים קבועים לאורך תקופת ההסכם". לדבריו, "הרעיון הוא לקחת את כל היכולות של HP כיצרנית חומרה, כמיישמת פרויקטי ERP של סאפ, כמספקת שירותי מיקור חוץ וכגוף פיננסי – ולספק אותם ללקוחות הארגוניים". לדבריו, "אנו מקומיים וגם עולמיים: ל- HP יש הן הסכם גלובלי עם סאפ והן הסכם מקומי, המאפשרים לנו היתר למכירת רישוי למערכות סאפ ולתחזוקה, ומה שעשינו הוא לאגד הכל יחד בקופסה".

הפתרון, ציין שנידובר, "מותאם לארגונים מסדר גודל בינוני, ולמגזרי התעשייה השונים. הוא מסייע בניהול ובתכנון המשאבים הפיננסיים והלוגיסטיים בארגון ומאפשר לחסוך בעלויות בשלבי היישום וההטמעה, בנוסף לכך שהוא מקצר משמעותית את זמן העלייה לאוויר. הוא מסייע לשמור על מסגרת תקציבית המותאמת עסקית ללקוחות. זאת כי אנו מציעים שהרכיבים בקופסה ישולמו בתשלום חודשי קבוע לתקופה של כמה שנים, וכך אנו מסייעים בפריסת התשלום עבור הפרויקט לאורך זמן".

הוא סיכם באומרו כי "אנו פוטרים את הארגון מהצורך לבדוק ולהתקשר עם ספקי חומרה, רישוי, יישום, הדרכה ותחזוקה שוטפת. כמו כן אנו פוטרים את הארגון מהצורך לדאוג לאינטגרציה בין כל הספקים – כי אנו מטפלים בכל הנושאים ובדרך זו מורידים משמעותית את הסיכונים הכרוכים בהתקשרות עם מספר ספקים. הלקוח הארגוני עובד מול נקודת מגע אחת – HP. אם יש גורם אחד שאחראי להכל – זה מונע ביורוקרטיה וכאב ראש. כך אנו מאפשרים לארגונים להתמקד בתחומי הליבה העסקית שלהם, ולא ב-IT. אנו יודעים לספק להם את כל הדרוש מבחינת ההיבטים השונים הקשורים למערכות ה-ERP שלהם – ובצורה זולה ויעילה".

 

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים