רענן ביבר, VMware ישראל: "אתגרי המנמ"ר – ייעול התשתיות והאצת החדשנות"

השאלה היא: האם מערכות המידע משרתות את הארגון או שעליהן לאפשר שירותים וטכנולוגיות חדשות? ● התשובה, לפני מנכ"ל VMware ישראל, ברורה

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים שואלים את עצמם מה מקום מערכות המידע: האם לאחוז בגישה לפיה הן משרתות את הארגון או שעליהן לאפשר שירותים וטכנולוגיות חדשות, תוך דחיפת הארגון קדימה והבאת בשורה חדשה? על המנמ"רים בעידן חדש זה לייעל את התשתיות, לאפשר שירותים חדשים במהירות ולהזריק חדשנות", כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל.

ביבר דיבר בכנס הבכירים שערך הסניף המקומי של ענקית הווירטואליזציה, בו פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית, היה אורח הכבוד. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אמש (ג') בגלריית מאירהוף בתל אביב, בהשתתפות עשרות מלקוחות ושותפי החברה.

לדברי ביבר, "בפגישות עם לקוחות ארגוניים, אנחנו רואים מנמ"רים שואלים את עצמם איך לספק במהירות אפליקציות חדשות, איך להיות יותר חדשניים, כיצד לנצל את הטכנולוגיה בצורה מושכלת יותר לטובת המשתמשים. עצתי למנמ"רים היא: חישבו באופן שונה, דברו עסקית, הביטו איך בעזרת טכנולוגיות חדשות אתם יכולים לסייע ללקוחות הארגון, עם אספקה יעילה של שירותים חדשים".

הוא ציין כי VMware מונה 18 אלף עובדים וסיימה את שנתה הכספית 2014 עם מחזור של יותר משישה מיליארד דולר. לדבריו, "אנחנו ממשיכים לגדול בקצב מואץ, כאשר כמעט 100% מהארגונים הגדולים בעולם 'רוכבים' על התשתיות הווירטואליות שלנו".

הסניף המקומי של החברה מונה 250 עובדים, 200 מהם בשל ארבע רכישות של חברות ישראליות: ב-2008 היא רכשה את B-Hive; ב-2010 – את nLayers מ-EMC, החברה האם שלה; ב-2011 – את Digital Fuel; וב-2012 היא קנתה את Wanova, אמר ביבר. הוא הוסיף כי בדירוג של חברת המחקר STKI צוינה החברה זו השנה השנייה ברציפות כיצרן תשתיות התוכנה לדטה סנטר הגדול במדינה.

ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

ביבר סיים באמרו כי "אנחנו, ב-VMware, העברנו את החזון שהיה לנו לפני שנתיים למימוש כיום. תפיסת הדטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC) אוחזת בארגונים, והם מבינים את היתרונות הגלומים בה. המנמ"ר לא צריך להיות מובל אלא להוביל את הארגון, עם מימוש הטכנולוגיות החדשות, לטובת ההיבטים העסקיים בארגונו. כך, ה-IT יוכל לסייע לארגון למצוא שווקים חדשים, להעמיק החדירה בשווקים קיימים ולהשיג לקוחות חדשים".

הפגישה עם מנמ"ר הוותיקן

ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל, אמר כי "הבנתי את השינוי רחב ההיקף שהשוק עובר בשבוע השני שלי לעבודתי בחברה. פגשתי בקריית הוותיקן את המנמ"ר, שמשמש בתפקידו מזה 30 שנים. הוא דיבר על המודל העסקי של הוותיקן – שהשתנה, בשל הצורך לספק הנגשה קלה לספריה שלהם. הבנתי שאם הגוף הכי שמרן מדבר על שינוי עסקי, קורה פה שינוי משמעותי".

הוא דיבר על פדרציית ארבע החברות של EMC ואמר כי היא כוללת בנוסף אליה את Pivotal ,VMware ו-RSA. "אנחנו רואים בפדרציה משהו אסטרטגי", ציין צור, "ולומדים תוך כדי תנועה את הצרכים העסקיים של הלקוחות".

צור סיים באמרו כי "הדיבור הוא שעל המנמ"רים להשתנות וגם אנחנו, ב-EMC ישראל, משתנים: אנחנו מגייסים אנשי תוכנה ואפליקציות – על מנת שישרתו את הלקוחות שיש להם בעיות עסקיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים