אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority: "מטרת ה-ERP – לעשות את החיים קלים יותר"

"ה-ERP יכול להיות קל יותר, ואפשר לעשות זאת באמצעות הענן", אמר ריכטר ● לדבריו, "העולם משתנה ומי שלא יפנים את השינוי הזה יהפוך ללא רלוונטי"

אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority. צילום: קובי קנטור

"אין שום סיבה שה-ERP לא יהיה קל יותר. יתירה מזאת, מטרת ה-ERP היא לעשות את החיים שלנו קלים יותר, ואפשר לעשות זאת באמצעות הענן", כך אמר אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority.

ריכטר דיבר בכנס השנתי שערכה היום (ב') החברה, שהופק על ידי אנשים ומחשבים, תחת הכותרת "ERP צריך להיות קל יותר". מעל 1,000 לקוחות, ספקים ומומחים גדשו את האולם במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה. מנחה הכנס היה עידו סולומון, כתב הטכנולוגיה של חדשות ערוץ 2.

לדברי ריכטר, הדרך המרכזית שבה הענן מקל על ה-ERP הוא החיסכון באמצעים הפיזיים ובתשלום. עוד הוא אמר כי "נהוג לחשוב שהענן נועד לעסקים קטנים, אבל יותר ויותר עסקים גדולים בוחרים בענן".

צילום ועריכת וידיאו: דותן גור

"בשביל כולנו – ספקים, לקוחות, אנשי תוכנה – העולם משתנה", הוסיף. "למשל, כבר לא צריך לזכור מספרי טלפון, לא אכפת לנו מה המספר של אדם זה או אחר – אנחנו רוצים לדבר איתו". ריכטר התריע כי "מי שלא יפנים את השינוי הזה ויתחיל להתנהג בהתאם יהפוך אט אט ללא רלוונטי. זה נכון הן לארגונים והן לבעלי תפקידים".

כך, לדבריו, גם בעולם ה-ERP. "ה-ERP יכול וצריך להיות קל ויותר, וההבנה של זה היא עבורנו ב-Priority לא רק סלוגן אלא מהות. אנחנו מאמינים שהמשימה הכי חשובה של ה-ERP היא לתמוך בצרכים של הארגון ועושים את זה, אנחנו או השותפים שלנו, עם פרויקטים קצרים. אין צורך שאחרי כל כך כהרבה שנים, הפרויקטים יארכו כל כך הרבה זמן ושלכל מודול יהיה מומחה".

ריכטר ציין כי יש חשיבות רבה גם לחוויית המשתמש. "כיום, ילד כל יודע לעבוד על טלפון חכם וכך אנחנו רוצים שיהיה גם אצלנו. לפני שלושה חודשים השקנו את גרסה 17 של המוצר שלנו, ששמה דגש על חוויית המשתמש – הלקוח הוותיק והחדש. נמשיך בזה גם הלאה".

הוא אמר כי Priority פעילה מזה 30 שנים ומצויה כיום ב-40 מדינות. יש לה 7,000 לקוחות – יותר מפי שניים מהמתחרים, לדבריו, 200 אלף משתמשים ברחבי הארץ ו-150 מיליון טרנזקציות ומסמכים שעוברים במערכות שלה מדי חודש. ריכטר ציין כי יש במערכת יכולות שקיימות כבר יותר מ-10 שנים ועדיין ייחודיות ל-Priority.

"המערכת שלנו גמישה, פשוטה, ניתנת להורדה מ-AppStore – מה שאומר שאפשר לעשות את הדברים מהסלון – ונותנת מענה לכמעט כל צורך של כל ארגון. יש לה עושר פונקציונאלי אינטגרטיבי ומודולרי", אמר. "החזון הוא להנגיש את עושר הפתרונות לכולם, כך שכל אחד יוכל לראות את כל הפיתוחים בחנויות היישומים, לבחור מה שהוא רוצה ולהוריד".

לסיום ציין ריכטר כי "מתוך ההבנה שה-ERP צריך לעשות את החיים יותר קלים ולתרום לצמיחת הארגון, אנחנו בונים את מפת הדרכים של המוצר ומתאימים אותו ללקוח ולסביבה שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים