בעקבות דברי המנכ"ל: פרטנר שוקלת לנתק את הקשר עם פראנס טלקום

"נקבל החלטה בהקדם", אמר איציק בנבנישתי, המנכ"ל הנכנס של החברה, בתגובה לתמיכת סטפן רישאר בחרם על ישראל ● פרטנר אף מאיימת על פראנס טלקום בתביעה, בטענה שהדברים גרמו לה נזק

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר. צילום: יח"צ

פרטנר שוקלת לנתק את הקשר עם פראנס טלקום, שמחזיקה בזכויות העולמיות למותג אורנג' (Orange), ואף לתבוע אותה. זאת, בעקבות דבריו של המנכ"ל, סטפן רישאר, מאמש (ד') לפיהם הוא היה מנתק את הקשר בין החברות ויוצא מישראל "כבר מחר".

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, סירב להכריז על ניתוק הקשרים ואמר הבוקר בראיון לערוץ 2 כי "תתקבל החלטה בהקדם".

לדבריו, "זו סוגיה משפטית לא פשוטה ואנחנו נדרשים אליה". גם רישאר אמר כי פראנס טלקום לא יוצאת מישראל "כבר מחר" עקב חשש לסיבוכים משפטיים ולקנסות של מאות מיליוני יורו.

במקביל, שלחה הבוקר הנהלת פרטנר מכתב להנהלת פראנס טלקום, בו היא מאיימת עליה בתביעה עקב הנזק שנגרם לה בעקבות דבריו של המנכ"ל. חיים רומנו ואיציק בנבנישתי, המנכ"ל היוצא וזה הנכנס של פרטנר, אף שלחו מכתב לעובדי החברה בו כתבו שאם רישאר רוצה לבטל את ההסכם עימה – עליו לשלם מאות מיליוני יורו. לדבריהם, פרטנר תשקיע את הכסף "בלקוחותינו, בבניין ארצנו ובאזרחי מדינת ישראל".

מאז שאמר רישאר את דבריו בעד החרם על ישראל מתמודדת פרטנר עם משבר, לאחר שלקוחות רבים פרסמו הודעות ברשתות החברתיות בקריאה לעזוב אותה. החברה מיהרה לפרסם הודעה לפיה היא נמצאת בבעלות סבן קפיטל גרופ ולא בבעלות פראנס טלקום, וכי הקשר היחיד בין שתי החברות הוא המותג אורנג', ששייך לפראנס טלקום ובו משתמשת פרטנר.

חיים סבן, הבעלים של סבן קפיטל גרופ, הצהיר אמש כי הוא "גאה להיות הבעלים של פרטנר" וכי ימשיך להיאבק למען ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים