עוד אקזיט: CA רוכשת את IdMlogic הישראלית תמורת עשרות מיליוני שקלים

החברה הנרכשת עוסקת בניהול זהויות וגישה לאפליקציות, עבור משתמשים עסקיים ● כל 25 עובדיה יעברו למרכז המו"פ של CA בישראל

רוכשת עוד חברה ישראלית. CA

מצעד האקזיטים של חברות ישראליות נמשך: הפעם, הנרכשת היא IdMlogic, הרוכשת היא CA וסכום העסקה הוא עשרות מיליוני שקלים. ההיקף המדויק לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו כי מדובר ב-60-90 מיליון שקלים.

IdMlogic עוסקת בניהול זהויות וגישה לאפליקציות בצורה קלה ופשוטה יותר, עבור משתמשים עסקיים. היא פיתחה פתרון אבטחת מידע המאפשר למשתמשים עסקיים ביצוע משימות וקבלת החלטות בתחום ניהול הזהויות באופן אינטואיטיבי וקל, תוך שמירה מלאה על כל דרישות אבטחת המידע.

מוצר הדגל של הנרכשת, Sigma, מספק כלים אנליטיים המסייעים לשפר, לייעל ולפשט את תהליכי ניהול זהויות וקבלת ההחלטות. זאת, תוך שיפור אבטחת המידע ותרגום שפת ה-IT בה משתמשים באופן מסורתי בתחום ניהול ההרשאות גישה (IAM) לשפה עסקית שאותה מבין משתמש עסקי בקלות.

הנרכשת נוסדה ב-2004 על ידי איריס שרוני ומייק טרובאץ' ופועלת ממשרדים בתל אביב, כאשר שרוני משמשת כמנכ"לית. החברה שותפה עסקית של CA החל מ-2011, ומספקת ממשק עסקי אחיד לניהול הזהויות ואבטחת הגישה שלה, הוא CA Identity Suitz. בשנה שעברה היא הוכתרה בתואר "השותף החדשני ביותר" של CA. מספר העובדים של IdMlogic עומד על 25, שכולם הצטרפו לרוכשת ויעבדו במרכז המו"פ שלה בישראל.

מ-CA נמסר כי "כלכלת האפליקציות דורשת גישה חדשה לאבטחת המידע, שתאפשר הגנה מרבית על הארגון ובמקביל תשפר את היעילות התפעולית והשירות למשתמשים בארגון. רכישת IdMlogic מגדילה את אפשרויותיה של CA להגן על ארגונים ולשפר את יעילותם לטובת צמיחה עסקית".

"ניהול הזהויות ואבטחת הגישה כבר מזמן אינם תחום המיועד לאנשים טכנולוגיים בלבד. לצורך אבטחת מידע אפקטיבית ויעילה, מנהלים עסקיים חייבים לקחת חלק בתהליכי ניהול הזהויות ואבטחת הגישה – כבעלי עניין וכמקבלי ההחלטות לגבי מתן גישה למידע, למערכות או לאפליקציות ארגוניות", אמר סטיב פיירסטון, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת אבטחת המידע ב-CA. "התוספת של IdMlogic לפתרון ניהול הזהויות והגישה שלנו מאפשרת לנו להמשיך ולייעל את ניהול המשתמשים העסקיים על ידי המרת שפת ה-IT לשפה עסקית".

CA – חברה עם מסורת של רכישות בישראל

במהלך השנים רכשה CA סטארט-אפים ישראליים לא מעטים והקימה על בסיסם מרכז מו"פ בארץ. כאמור, גם הנרכשת הנוכחית תעבור להיות חלק מפעילות המו"פ של החברה בישראל.

ב-2013 רכשה CA את הסטארט-אפ הישראלי נוליו (Nolio) תמורת יותר מ-40 מיליון דולר. נוליו פיתחה תוכנה למיכון ולניהול של מערכות IT גדולות, הניתנות לגישה דרך האינטרנט. במרץ 2011 היא קנתה את טקמיינד – חברת אינטגרציה בבעלות פרטית שמעסיקה עשרות עובדים ומתמחה בהטמעת פרויקטים במגזר הביטחוני בכלל ובצה"ל בפרט. בעשור הקודם רכשה CA חברות ישראליות רבות, ביניהן IDFocus, יוריקיפאי (Eurekify), אובליקור (Oblicore) ואקסוסופט (Xosoft).

לפני כשבועיים החליטה CA לסגור את פעילות המכירות שלה בישראל ולהעבירה לטיפול NessPRO, חטיבת התוכנה של נס ישראל. פעילות המו"פ של CA תמשיך כסדרה – ועם הרכישה של IdMlogic היא, כאמור, מתרחבת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים