קלייר לאברידג', Nimble: "נדרש ניתוק התלות בין כמות הדיסקים לביצועי מערך האחסון"

"על עולם האחסון להתחדש ולעזוב את התפיסות הארכיטקטוניות בנות ה-20 וה-30 שנה", אמרה לאברידג', סגנית נשיא למכירות לאזור EMEA בחברה

קלייר לאברידג', סגנית נשיא למכירות אזור EMEA (ר''ת אירופה המזרח התיכון ואפריקה), Nimble Storage. צילום: יח"צ

"עולם המחשוב התקדם בעשור האחרון פי 20, עולם הרישות התקדם פי 10 ורק עולם האחסון תקוע במקום, עם אותן תפיסות ארכיטקטוניות בנות 20 ו-30 שנה. הדרך להתחדשות בעולם האחסון היא בניתוק התלות בין כמות הדיסקים לביצועים", כך אמרה קלייר לאברידג', סגנית נשיא למכירות לאזור EMEA (ר"ת אירופה המזרח התיכון ואפריקה) ב-Nimble Storage.

לאברידג' הייתה דוברת המפתח בכנס לקוחות שערך הסניף הישראלי של חברת האחסון. הכנס התקיים היום (ד') בבית One1 בראש העין, המשמשת כאינטגרטור של המערכות בארץ.

"פתרונות האחסון ההיברידי (Adaptive Flash) שלנו, מאפשרים להשיג שיפורים בביצועי היישום ובנפח האחסון, ולדלג על צווארי בקבוק הנובעים ממערך האחסון. בה בעת, אנו מספקים יכולות גבוהות של הגנה על נתונים והורדת עלויות", ציינה.

החברה, אמרה לאברידג', "הוקמה ב-2008 על ידי בכירים בנט-אפ (Netapp) לשעבר. המוצר שלה הושק ב-2010, והיא עברה הנפקה בבורסה ב-2013. מטה החברה נמצא בסן חוזה, קליפורניה, יש לה שיעור צמיחה שנתי של יותר מ-80%, והיא מונה כיום יותר מ-1,000 עובדים ולה יותר מ-6,000 לקוחות ארגוניים, עם יותר מ-1,000 מפיצים".

"ארגונים נמצאים היום במצב בו בשל הגידול האקספוננציאלי בהיקף המידע המאוחסן, יש להם אלפי ועשרות אלפי דיסקים", אמרה, "הסיבה לכך היא בשל השימוש במערכות בנות 24 שנים של EMC ונטאפ. בעבר, הדגש היה על ביצועים – ואילו כיום יש אתגרים נוספים שיש לענות להם בעולם האחסון".

"לרוב ספקיות האחסון", ציינה, "יש מערכות לטובת ביצועים מהירים, והן יקרות, ולצדן מערכות המטפלות בהיבט הקיבולת, שהן זולות יותר. אנו משלבים בין שני האתגרים, של ביצועים עם קיבולת, לצד יכולת גידול והתרחבות מהירה, הגנה משולבת, והתאוששות פרואקטיבית. אנו מביאים לפתרון בעיה המאפיינת את כל ספקיות האחסון – ניצול חלקי ולא יעיל של מערכות האחסון".

זול מול יקר, מידע נגיש מול מידע במנוחה

לאברידג' חילקה את עולם האחסון לשלוש קבוצות: למטה, מערכות ארכוב נטולות פלאש מבוססות דיסק, למעלה, מערכות מבוססות פלאש לחלוטין, ואילו באמצע, "שם אנו מתחרים בעולם עם פלטפורמה מתקדמת שיש בה פלאש באופן חלקי, עם יכולת שינוע של המידע המאוחסן בצורה קלה ומהירה, ואינטגרציה פשוטה עם ספקיות גיבוי וניהול מידע. אנו עושים זאת עם שימוש של פלאש ב-95% מהמקרים, אולם לא תמיד. כך, אנו יכולים לבצע הקצאות אחסון לפי 'זול מול יקר', 'מידע נגיש מול מידע במנוחה'. בדרך זו אנו יכולים לספק ביצועים לכל מי שלא דורש ביצועים מהירים של מילי-שניה על כלל הנתונים שבאחסון. אנו מטיילים בין הדרישות לארכוב בלא ביצועים, לביצועים, לזמינות ולקיבולת – לצד הצורך בניוד המידע המאוחסן".

לאברידג' סיכמה באומרה כי, "פיתחנו מוצר אחסון מבוסס ארכיטקטורה CASL, ששובר את היחסים בין הביצועים ומהירות סיבובי הדיסקים, אשר מגדיל דרמטית את ניצול הקיבולת – הן בשכבת האחסון של דיסק והן ברמת אחסון מבוסס פלאש. כך, אנו מעניקים ללקוחות פלטפורמת אחסון שבאופן דינמי וחכם מספקת משאבי אחסון לפי צרכים משתנים של האפליקציות העסקיות – כשהכל נעשה באופן שקוף למשתמש, עם שרידות של 99.999% ויכולת לענות על 80% מהבעיות באופן אוטומטי".

שלום דיין, סמנכ"ל מכירות, One1 שילוב מערכות. צילום: יח"צ

שלום דיין, סמנכ"ל מכירות, One1 שילוב מערכות. צילום: יח"צ

שלום דיין, סמנכ"ל מכירות, One1 שילוב מערכות, אמר כי, "אנו אחד הגופים המובילים בישראל בעולם האינטגרציה, ולכן החלטנו להטמיע את פתרונות האחסון ההיברידי של  Nimble Storage ולסייע להחדרתם לשוק הישראלי".

רפי שקולניק, מנכ"ל Nimble Storage ישראל ואפריקה. צילום: יח"צ

רפי שקולניק, מנכ"ל Nimble Storage ישראל ואפריקה. צילום: יח"צ

רפי שקולניק, מנכ"ל Nimble Storage ישראל ואפריקה, ציין כי, "התחלנו לפעול בישראל לפני כחצי שנה וכבר יש לנו לקוחות במגזרי ההיי-טק, מלונאות, תעשייה, ומוסדות חינוך". הוא ציין כי, "אנו מבחינים במגמה הולכת וגוברת של הטמעת מערכות שלנו במקום מערכות אחסון מסורתיות של ספקיות האחסון הוותיקות בשוק". שקולניק סיים בהערכה כי, "בשנה הבאה נכפיל את היקף המכירות שלנו בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים