ד"ר אובה גריגולייט, סאפ: "ארגונים שלא ישנו את ה-IT שלהם לטובת מהירות ופשטות – ייעלמו"

כדי להבהיר את עמדתו החשובה, הביא ד''ר גריגולייט דוגמה לשינוי שערכה לגו, יצרנית אבני הבנייה לילדים והסביר כיצד קיימת האפשרות להישאר רלוונטיים, ועוד יותר - כיצד קרובה האפשרות להיות בדיוק ההיפך

ד''ר אובה גריגולייט, סגן נשיא עולמי לפיתוח עסקי S/4HANA, סאפ העולמית. צילום: קובי קנטור

"אנו מצויים בפתחו של עידן חדש, שכולל כמה מאפיינים, שהמרכזי שבהם הוא המהירות. על מנת להתמודד עם המימד הדינמי בשווקים תחרותיים, מנמ"רים נדרשים לשינויים מהותיים במערכי ה-IT שלהם. ארגונים שלא יעשו שינוי מהותי זה – ייעלמו", כך אמר ד"ר אובה גריגולייט, סגן נשיא עולמי לפיתוח עסקי S/4HANA, סאפ (SAP) העולמית.

ד"ר גריגולייט דיבר בפתח ISUG 2015, הכנס הארצי של משתמשי סאפ בישראל. זו השנה ה-14 שהכנס נערך. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ד') במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מאלף לקוחות ושותפים עסקיים, והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

צילום ועריכת וידיאו יוסי ציפקיס.

"יש כמה טכנולוגיות המוטמעות במהירות בארגונים", אמר ד"ר גריגולייט. "אלה מגמות אשר משנות את העולם, יוצרות כלכלה דיגיטלית ומניעות תהליכים עסקיים בארגונים באופן השונה מבעבר: האינטרנט של הדברים, ריבוי הנתונים – Big Data והצורך בטיפול וניתוח שלהם, מחשוב ענן ומובייל. כל הטכנולוגיות האלו מייצרות מידע רב, ויש לנצל אותו על מנת ליצור את אותם תהליכים עסקיים חדשים בארגונים".

כך, הביא ד"ר גריגולייט דוגמה לשינוי שערכה לגו (LEGO), יצרנית אבני הבנייה לילדים הדנית: "אבני לגו בנויות מפלסטיק", אמר. "הופעת הטכנולוגיה של הדפסת תלת-מימד תעלים את הצורך ברכישה של אבני לגו. לכן, בחברה נערכו מבעוד מועד, ויצרו מעטפת מחשובית למשחק, הם יצרו תכנים ומשחקים לטובת יצירת עולם של מציאות מדומה, עם חיבור בין העולם הפיזי, של אבני הלגו, לצד רכיבים שמחוברים ל-iPad. בדרך זו הם יוצרים חוויית משחק חדשה עבור הילדים – הצרכנים שלהם – בלא להישאר מאחור כלא רלוונטים בעולם החדש, ובסופו של דבר להיעלם בעולם בו כל אחד יוכל להדפיס אבני לגו בביתו. זוהי דוגמה לשינוי שחברה נערכה לקראתו מבעוד מועד, כי היא הבינה שטכנולוגיה חדשה יכולה להחריב להם את העסק".

בפני המנמ"רים, אמר ד"ר גריגולייט, "ניצבים שלושה אתגרים, ויש ביניהם זיקה: המידע הארגוני מבוזר, פעמים רבות הוא לא מחובר בין מערכות IT שונות, והוא לא מניע לכדי קבלת החלטות טובה יותר. האתגר השני הוא להגיע למצב של מידע בזמן אמת, לטובת שינוי וקיצור התהליכים העסקיים. אתגר נוסף הוא לצמצם את מורכבות הטכנולוגיה, כי זו מביאה להגבלות. נדרש להרחיב את המינעד. עם S/4HANA ארגונים יכולים לעשות דברים אחרת".

"אנו בונים פלטפורמה חדשה שתקשר בין ה-ERP המסורתי עם מידע ארגוני המצוי מחוץ לארגון", אמר ד"ר גריגולייט. "הענן של סאפ מאפשר יכולת להתחבר לרשת חברתית-עסקית, לצד יכולת לפתח במהירות יישומים, לטובת מודלים ותהליכים עסקיים חדשים".

"אנו בונים ליבה דיגיטלית הכוללת סביבה עבודה עם Engagement  – יצירת מחויבות בין הלקוח והארגון והעמקת הקשר עימו באופן רב-ערוצי", סיכם ד"ר גריגולייט. "הפלטפורמה שלנו מנצלת את הטכנולוגיות החדשות – אינטרנט של הדברים, ריבוי הנתונים, שיפור חוויית המשתמש, שיתופיות ספקים ויצירת רשת עסקית. כל אלה יוצרים ותומכים בקבלת החלטות בזמן אמת, והפיכת הארגון למגיב עסקית במהירות, עם רזולוציות ניתוח. אנו מספקים פשטות שהיא מרכיב קריטי להצלחה עסקית, לצד גמישות של התהליכים העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים