אלי אחי מרדכי, אוטומציה החדשה: "על הרשויות לפתוח ארנקים לטובת ה-IT המקומי"

"נדרשת יותר מודעות ל-IT בשלטון המקומי, על מקבלי ההחלטות להבין שהגיע הזמן לתקצב את הנושא החשוב", אמר המנכ"ל הפורש של אוטומציה החדשה ● הוא ציין כי "לקחתי חברה במצב קשה בכל מימד ושמתי לעצמי כמה מטרות, ובראשן להבריא את החברה"

אלי אחי מרדכי, מנכ"ל החברה לאוטומציה. צילום: פלי הנמר

"מקבלי ההחלטות ברשויות המקומיות, כמו גם קברניטי השלטון המרכזי, נדרשים לפתוח את הארנק ולהקצות יותר תקציבים לטובת המחשוב המוניציפאלי", כך אומר בראיון בלעדי לאנשים ומחשבים אלי אחי מרדכי, המנכ"ל היוצא של החברה לאוטומציה החדשה מבית One1.

אחי מרדכי הודיע היום (ג') לדירקטוריון החברה לאוטומציה החדשה על פרישתו מהתפקיד לאחר כשנה וחצי.

"על מקבלי ההחלטות להבין שהגיע הזמן לפתוח את הכיס ולתקצב את הנושא החשוב של המחשוב המקומי. אפשר, למשל, 'לצבוע' תקציבים לנושאים יעודיים כגון עיר חכמה והנגשה".

לדברי אחי מרדכי, "המסר לחברות העוסקות במחשוב ברמת הרשויות המקומיות, דוגמת החברה לאוטומציה החדשה ואחרות, הוא שנדרשת יותר מודעות ל-IT בשלטון המקומי, כי הרשות המקומית היא הממשק העיקרי של האזרח מול השלטון".

מטרה עיקרית: להבריא את החברה

"אני מסכם שנתיים של עבודה מרתקת ואתגר גדול בפני עצמו", אמר אחי מרדכי. "לקחתי חברה במצב קשה בכל מימד: עסקי, תדמיתי ותחרותי. אי אפשר לחשוב על מצב יותר נמוך מהמצב שקיבלנו את החברה ערב כניסתי לתפקיד. שמתי לעצמי, יחד עם הדירקטוריון, כמה מטרות ובראשן להבריא את החברה בכל המימדים הללו".

"לשמחתי הרבה", אמר אחי מרדכי, "כל האינדיקטורים שיש לנו, מצביעים על כך שהחברה עלתה על הפסים הנכונים, לרבות נושא הרווחיות. המהפך שהחברה עשתה הוא כזה גדול ועוצמתי, שהרווח של החברה לשנת 2015, כפי שמסתמן עכשיו, יהיה בשיעורים יותר גבוהים משמעותית מהמקובל בשוק, כמו גם מהשיעורים בתעשיית ה-IT, שאנו חלק ממנה".

בנוסף, ציין אחי מרדכי, "יש לנו גם אינדיקטורים לכך שהתדמית של החברה לאוטומציה החדשה השתנתה – הן בעיני הלקוחות והן בעיני עובדי החברה".

"החברה לאוטומציה החדשה נמצאת במצב אחר לגמרי כיום", אמר אחי מרדכי. "אפשר להיות הרבה יותר אופטימיים לגבי עתיד החברה, מאשר ערב כניסתי לתפקיד. מבחינתי, השגתי את היעד שהצבתי לעצמי: להביא את החברה להיות בריאה, מרוויחה ועובדת בצורה נכונה".

לשאלת אנשים ומחשבים על מתחרותיה של החברה בעולם ה-IT המוניציפאלי, השיב אחי מרדכי כי "אם החברה לאוטומציה תתמיד ללכת בכיוונים שאותם התחלתי בתקופת כהונתי, לרבות הפיתוחים העסקיים וסל המוצרים שיש בתוכניות העבודה – או אז היא תגדיל את הפער בינה לבין המתחרים".

מתעניינים במחשוב ברשויות המקומיות ובערים חכמות? הירשמו לכנס IT מוניציפאלי של אנשים ומחשבים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן סוויט

    אלי אחי מרדכי איש יקר ומקצועי ניחן בתקשורת בינאישית נעלה , איש מידות ותוצאות מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו

אירועים קרובים