תחושות מעורבות בקרב לקוחות דל ו-EMC מהמיזוג

על פי סקר שערכו האנליסטים בסוף השבוע, 31% מתוך כלל המנמ''רים ומנהלי ה-IT תיארו את הרכישה כמהלך חיובי, לעומת 20% מהם שרואים אותה באור שלילי

דל ו-EMC

לקוחות EMC רחוקים מלהיות שבעי רצון מהרכישה של ענקית האחסון על ידי דל (Dell), כך על פי מחקר של 451Research.

על פי סקר שערכו האנליסטים של חברת המחקר בסוף השבוע, 31% מתוך כלל המנמ"רים ומנהלי ה-IT תיארו את הרכישה כמהלך חיובי, לעומת 20% מהם שרואים אותה באור שלילי.

אבל בעוד לקוחות דל רואים בחיוב את העסקה, הרי שבקרב לקוחות EMC קיימים חששות רבים. כך, על פי הסקר, 43% מהלקוחות – שהם רק לקוחות EMC – רואים את דל כספקית מחשוב אישי (ולא במעמדה החדש של ספקית מחשוב ארגוני, י.ה.), ואילו 42% מהם העלו חשש ש"ברכישה עלולה להיות חריקה" בהיבט הדאגות שלהם לגבי המחשוב הארגוני.

בין לקוחות EMC בלבד, 13% מהם אמרו כי בעקבות העסקה, הם ישקיעו פחות מהמתוכנן בעבר על מוצרי EMC. הנתון כפול מהשיעור של לקוחות דל, ציינו מחברי הדו"ח. בין הלקוחות שהם גם לקוחות של דל, 42% מהם ראו בדל את ספק ה-IT הארגוני שלהם.

האנליסטים ציינו כי תגובת הלקוחות מובנת, וכי עד למועד סגירת העסקה, במחצית 2016, לצוותי שתי החברות – כמו גם לשותפות העסקיות של השתיים, יש עבודה רבה בניסיון לנטרל את החששות ולשנות את הדעה השלילית על דל, כמו גם להציג את הרחבת היצע הפתרונות בשל העסקה. "המשימה לא פשוטה, והיא תדרוש תיאום בין מחלקות המכירה, השיווק ומנהלי הערוצים", ציינו.

האנליסטים של חברת המחקר מזהירים כי בשלב הביניים הארוך, עד לסיום העסקה, המתחרות של שתי החברות ינסו לנצל את חוסר הוודאות הקיים בקרב הלקוחות, ויציעו להם הצעות להגר ממערכות ה-IT הקיימות שלהם "לאלו של המתחרות, ויציגו ללקוחות הארגוניים את מפות הדרכים של מוצריהן, יחד עם התמיכה הנלווית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים