אוליבייה רובין, Veeam: "ישראל היא שוק חשוב"

רובין, סגן נשיא החברה לאזור EMEA, מנה בראיון לאנשים ומחשבים את הסיבות לכך וצפה כי בשנה הבאה תגדל פעילות הסניף הישראלי בכ-45%

אוליבייה רובין, סגן נשיא Veeam לאזור EMEA

"השוק הישראלי הוא שוק חשוב עבורנו, הן בשל היותו מאמץ מוקדם של טכנולוגיות חדשות והן בשל הצמיחה המהירה שלנו בו", כך אמר אוליבייה רובין, סגן נשיא Veeam לאזור EMEA.

רובין אמר את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים שהתקיים במסגרת כנס VeeamON 2015 של החברה. הכנס נערך באחרונה בלאס וגאס, בהשתתפות יותר מ-2,500 לקוחות.

לדברי רובין, שמקום מושבו במטה EMEA של החברה בפריז, האזור שתחת אחריותו כולל עשרות רבות של מדינות, אלא שבחלקן – בעיקר באפריקה – הפעילות של Veeam מזערית. הוא ציין כי היקף המכירות של החברה מתחלק ל-45% באמריקה ול-55% בשאר העולם, כאשר 47% מנתון זה – ב- EMEA.

בהתייחס לפעילות בישראל אמר רובין כי "הסניף הישראלי הוא סניף חדש יחסית. הוא קם בינואר 2012, בניגוד לרוב סניפי Veeam באירופה, שקמו בסוף העשור הקודם".

ויהי אור. כנס Veeam

ויהי אור. כנס Veeam

"בתוך תקופה קצרה יחסית הצליח הסניף הישראלי, בראשות ורד ליברמן, לכבוש את השוק", ציין. "יש לנו כיום 1,600 לקוחות ארגוניים בישראל, בכל מגזרי התעשייה: שירותי בריאות כללית, גופים ביטחוניים, ממשל זמין, הסוכנות היהודית, הטכניון ועוד".

לדבריו, חלקה של ישראל מכלל האזור שתחת אחריותו עומד על 3% – וצפוי לגדול. "ממוצע הגידול השנתי של EMEA ב-Veeam עומד על 30% ואני מצפה שהסניף הישראלי של החברה יצמח בשנה הבאה בשיעור של 40%-45%. זה לא מעט, מדובר בקצב חדירה שאפתני, אבל ישים".

רובין: "רציפות המידע, נגישות אליו וזמינות סביב השעון הן לא עוד מטרה, אלא ה-מטרה". Veeam

רובין: "רציפות המידע, נגישות אליו וזמינות סביב השעון הן לא עוד מטרה, אלא ה-מטרה". Veeam

"השותפים העסקיים שלנו לוקחים חלק חשוב בחדירתנו לשוק הישראלי", אמר רובין. "הם נחלקים לשלושה סוגים: משווקים (מפיצים), כגון Arrow ECS ישראל וזברה טכנולוגיות, אינטגרטורים, דוגמת הראל טכנולוגיות מידע ומטריקס, או גם וגם".

היעדים והמתחרים של Veeam בישראל

הוא ציין כי "יש ל-Veeam שני יעדים בשוק הישראלי: ברמת הארגונים הגדולים, נעמיק את החדירה ונגדיל את כמות הלקוחות שלנו בכל מגזרי התעשייה, מהיי-טק ועד ארגונים פיננסיים. יעד נוסף הוא לפנות לארגונים קטנים ובינוניים, שם אנחנו לא נמצאים הרבה כיום. יש לחברה יכולת להציע פתרון גיבוי וזמינות לארגונים הללו שהוא טוב בהרבה מהמתחרים, בעלויות מופחתות ועם יתרון טכנולוגי".

בגדול, רובין מחשיב שתי חברות בלבד כמתחרות של Veeam בשוק הישראלי: וריטאס (Veritas) וקומוולט (CommVault). "שאר המתחרים מצויים עמנו בשותפויות עסקיות", אמר. "מתחרה נוספת, שאני כלל לא רואה אותה בישראל, היא אקרוניס (Acronis). באירופה, ולא בישראל, אנחנו מצויים בתחרות גם מול חברות גיבוי קטנות בהרבה, שפועלות באופן נקודתי ומקומי".

רובין סיכם באומרו כי "ההמשכיות העסקית של ארגונים היא מרכיב קריטי עבורם, ו-Veeam עוסקת בכך עם חזון Always-On Enterprise. רציפות המידע, נגישות אליו וזמינות סביב השעון הן לא עוד מטרה, אלא ה-מטרה. היתרון שלנו על פני המתחרים הוא בהיותנו חברה צעירה יחסית. אנחנו באים מהעולם הווירטואלי ובדרך זו מכוונים לעולמות ה-IT החדשים, אליהם נדרש כל מנמ"ר להגיע על מנת להיות קיים. תפעול של ה-IT ללא נפילות ובלא אובדן מידע הוא כורח בעולם התחרותי של ימינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים