ענת סתיו, מנהלת חטיבת פרויקטים וטכנולוגיות ב-One1 – פורשת

סתיו תעזוב בקרוב את החטיבה, שעוסקת בהטמעת פתרונות ICT, לרבות פיתוח מערכות ממוחשבות, פיתוח פורטלים ופתרונות ניהול ידע, BI ,CRM, ענן ופורטלים ● עדיין לא ידוע מי יחליף אותה בתפקיד

ענת סתיו, המנהלת הפורשת של חטיבת הפרויקטים והטכנולוגיות ב-One1. צילום: קובי קנטור

ענת סתיו, מנהלת חטיבת פרויקטים וטכנולוגיות ב-One1, פורשת מתפקידה. מאחר שהיא נושאת משרה בכירה, החברה הוציאה הודעה לבורסה על עזיבתה. טרם מונה לה מחליף.

החטיבה שבראשה עמדה סתיו עוסקת, בין השאר, בהטמעת פתרונות ICT, לרבות פיתוח מערכות ממוחשבות, פיתוח פורטלים ופתרונות ניהול ידע, BI ,CRM, ענן ופורטלים. בין היתר, החטיבה מייצגת את מערכת My Single Point לבקרה וניהול תוכניות עבודה ופרויקטים. כמו כן, היא מפתחת מעטפת פתרונות לעולם המובייל.

לפני תפקידה כמנהלת החטיבה שימשה סתיו בתפקידי ניהול בכירים בסניף הישראלי של חברת הייעוץ הגלובלית אקסנצ'ר (Accenture) ובנס טכנולוגיות. היא בוגרת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב, בוגרת לימודי מנהל עסקים למנהלים מטעם אוניברסיטת חיפה ומוסמכת כרואת חשבון.

סתיו מסרה כי "בתום 3.5 שנים של עשייה פורייה, אני ממשיכה הלאה ומסכמת תקופה רבת אתגרים, שהושגו בהצלחה. החטיבה תמשיך להיות ציר עסקי מרכזי ב-One1". לדבריה, "במהלך כהונתי, פעלתי לעדכון שוטף של סל הפתרונות שלנו, כך שיספקו מענה לצרכים המשתנים של הלקוחות בשוק דינמי מאוד, שדורש מאתנו הבנה של השוק ויכולת לפעול בזריזות ובגמישות".

לדברי שי אוזון, מנכ"ל One1, "חטיבת הפרויקטים והטכנולוגיות שסתיו הובילה בחברה היא אחת הפעילויות האסטרטגיות שלנו ומנוע צמיחה משמעותי לעסקי הקבוצה בשנים הקרובות. סתיו תרמה ממקצועיותה ומניסיונה הרבים, והישגיה במהלך תקופת כהונתה ראויים להערכה רבה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים