סטארט-אפים מתחום הסייבר יציגו את פתרונותיהם למנמ"רים של החברות הציבוריות

פורום חדש של מנמ"רים ומנהלי מחשוב בחברות הציבוריות הוקם על ידי הבורסה לניירות ערך, בשיתוף קבוצת אנשים ומחשבים ו-Axis Innovation ● מטרתו ליצור דיאלוג בין הארגונים הוותיקים לאלה הצעירים

אלדד הרשטיג, הסמנכ"ל הבכיר ומנמ"ר הבורסה הפורש

הבורסה לניירות ערך, בשיתוף קבוצת אנשים ומחשבים ו-Axis Innovation מקימים פורום חדש של מנמ"רים ומנהלי מחשוב בחברות הציבוריות.

מטרת הפורום היא ליצור דיאלוג בין חברות ציבוריות לבין חברות טכנולוגיה צעירות, באמצעות מפגשים שבהם ייחשפו המנמ"רים הוותיקים לפעילות של חברות סטארט-אפ צעירות המציעות פתרונות לשוק הארגוני, ולאמץ פתרונות אלה לטובת הארגונים שלהם.

המפגש הפותח ייערך ביום שני, 16 בנובמבר במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך בתל אביב. במפגש זה תצגנה חמש חברות סטארט-אפ פיתוחים חדשים המיועדים להתמודדות עם סייבר במגזר העסקי והארגוני.

"הקמת הפורום עונה על שני יעדים שהציבה הבורסה לניירות ערך: הראשון הוא לתת ערך מוסף לחברות הציבוריות הנסחרות בה ולהפגיש אותן עם רעיונות חדשים, והשני הוא לסייע לחברות היי-טק צעירות ולעודד אותן לפעול באמצעותה", אומר אלדד הרשטיג, סמנכ"ל בכיר, מנהל מחלקת טכנולוגיות, מידע ותפעול של הבורסה לניירות ערך, המוביל את המיזם החדש הזה. "כדי לממש יעדים אלו אנו חונכים פורום זה, אשר יסייע לחברות הצעירות לרקום קשרים עם עולם העסקים של מדינת ישראל, המיוצג על ידי החברות הנסחרות בבורסה".

להביא את חברות ההיי-טק לבורסה בתל אביב

במפגש הראשון יתקיים פאנל שבו תצגנה חברות סטארט-אפ את הפיתוחים שלהן בפני מנמ"רים בכירים ממגזרים שונים במשק.

המנמ"רים הם חברי פורום C3 של אנשים ומחשבים, המנהלת את קהילת המנמ"רים והמנכ"לים של ההיי-טק בישראל, וחברות הסטארט-אפ ייבחרו על ידי Axis, המתמחה בליווי וסיוע לחברות הזנק צעירות וחיבורם עם הגורמים הרלבנטיים.

"למפגש יוזמנו חברות הנסחרות בבורסה אשר מחפשות פתרונות של חברות צעירות וחדשניות", מסביר הרשטיג. "אנחנו מקווים שמהלך זה יהווה חלק מהדיאלוג שלנו עם חברות סטארט-אפ, ובעתיד הן תבחרנה לגייס כסף באמצעות הבורסה בתל אביב. זהו חלק ממימוש החזון שלנו להגדיל את מספר החברות הנסחרות בבורסה לטובת המשק הישראלי וציבור המשקיעים" אומר הרשטיג.

בהקשר זה, מציין הרשטיג, כי "הבורסה פועלת באופן רציף בשיתוף רשות ניירות ערך להתאמות בתחום הרגולציה, בכדי להקל על חברות היי-טק למסחר בבורסה ולעודד גופים מוסדיים הרוצים להגדיל את השקעותיהם בתחום ההיי-טק. נעשו כבר כמה צעדים בנושא, ואני מקווה שבקרוב נוכל לראות תוצאות. בסופו של דבר, מהלכים אלו יביאו את חברות ההיי-טק לבורסה בתל אביב, ואת המשקיעים הישראלים להשקיע בחברות אלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים