פורסטר: ארגונים דורשים טיפול כולל בעולם המובייל

לפי חברת המחקר, יבמ מובילה את תחום ניהול המובייל הארגוני גם במימד האסטרטגיה וגם במימד ההיצע ● עורכי הדו"ח כותבים כי "סל המוצרים השלם של החברה, יחד עם שותפים חזקים וארגון שירותים, מספקים לה את רוחב הכיסוי הנדרש על מנת להתמודד עם רוב האתגרים מולם ניצבים לקוחות"

מתפצלת. יבמ. אילוסטרציה: BigStock

ארגונים נדרשים לטיפול כולל בעולם המובייל הארגוני, ולכן משקיעים בו לא מעט משאבים, כך על פי מחקר חדש של פורסטר (Forrester).

על פי המחקר, מה שארגונים דורשים ונדרשים לו הוא טיפול ברכיבי מובייל מסביבות שונות, בשילוב הטיפול בהיבטי אבטחת מידע, לצד ניהול מוכלל.

הדו"ח המקיף כולל ממצאים ב-25 קריטריונים להערכה של ספקי מערכות ניהול סביבת מובייל ארגונית (EMM). מנתחי השוק של פורסטר מצאו כי מתוך 11 הספקים המשמעותיים ביותר של מערכות ניהול מובייל כלל-ארגוניות, "הספקים המובילים מציגים אסטרטגיות וכלים המשלבים ניהול מכשירי מובייל ומחשבים אישיים, ניהול איומים ופרודקטיביות של העובדים".

יבמ (IBM) מובילה את התחום, גם במימד האסטרטגיה וגם במימד ההיצע. שניה לה היא AirWatch מבית VMware. צמודות לה הן מובייל איירון (MobileIron) וסיטריקס (Citrix). שניה ליבמ בהיבט האסטרטגיה היא הקנדית הוותיקה, בלקברי (BlackBerry). מאחור נמצאות גוד (Good Technology), סאפ (SAP) ו- Soti. אחרונות בטבלה נמצאות מיקרוסופט (Microsoft), סופוס (Sophos) ו- Landesk.

להתמודד עם האתגרים מולם ניצבים לקוחות

על הענק הכחול, עורכי הדו"ח כותבים כי "סל המוצרים השלם של יבמ, יחד עם שותפים חזקים וארגון שירותים, מספקים לה את רוחב הכיסוי הנדרש על מנת להתמודד עם רוב האתגרים מולם ניצבים לקוחות". MobileFirst Protect, מבוסס הרכישה של יבמ את MaaS360, זמינה הן כשירות ענן והן בהתקנה באתר הלקוח. על פי הענק הכחול, יכולות EMM המשולבות עם כלי מובייל ואבטחה, המתאפשר באמצעות השילוב עם מוצרים אחרים ממשפחת MobileFirst ומערכות האבטחה שלה, מאפשרות ללקוחות לנהל את סביבת המובייל מקצה לקצה, ובכלל זה, מכשירים, אפליקציות ותוכן.

על AirWatch נכתב כי "היא ממשיכה לסייע ללקוחות לנהל מגוון רחב של אפליקציות, ומכשירים בסביבות מורכבות. הדבר נעשה באמצעות פלטפורמה מוכללת, אשר תומכת בסביבות אלו".

מובייל איירון, ציינו החוקרים, "מתמקדת בניטרליות. היא בונה ללקוחות פתרונות לסביבות הטרוגניות, ומשלבת בין הטכנולוגיות הטובות בתחומן. זו אחת השחקניות הטהורות בתחום ה-EMM".

על בלקברי מציינים החוקרים כי היא פועלת להרחיב את ההיצע שלה בתחום, כחלק מהאסטרטגיה הארגונית שלה לעבור ולהפוך מחברת חומרה לחברת תוכנה. כך, מציינים בדו"ח, החברה רכשה את גוד בחודשים האחרונים תמורת 425 מיליון דולר. רכישה זו מצטרפת לרכישות עבר של AtHoc ו-WatchDox.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים