D-BOX תפיץ מערכות תנועה לכוחות הביטחון

רם רוזן, מנכ"ל סינדיאנה שנבחרה לייצג את החברה בישראל: "ישראל היא אבן שואבת לחברות טכנולוגיה בינלאומיות ובוודאי אלו הפועלות בתחום הביטחוני - כניסת היצרנית לפעילות כאן היא מהלך טבעי"

D-BOX

כמעט כל אחד נחשף ליכולות המדהימות של D-BOX בתחום הסימולציה. החברה, שמרכזה בקנדה, מוכרת בשנים האחרונות למיליוני איש ברחבי העולם משילוב הטכנולוגיה והדמיות בסרטי אנימציה, כולל בתי הקולנוע 4D בישראל.

D-BOX שהחלה את פעילותה בשוק הקולנוע והבידור הביתי השכילה לאמץ את טכנולוגיות עולם הגיימינג לטובת השוק הצבאי, והפכה להיות שם דבר בתעשיות הבטחוניות ובצבאות העולם.

כעת, החברה שנסחרת בבורסה הקנדית לפי שווי של כ-40 מיליון דולר, תרחיב את פעילותה בישראל במאמץ לשווק את מערכות הסימולציה המתקדמות שהיא מפתחת, למערכת הביטחון בישראל.

סינדיאנה טכנולוגיות

סינדיאנה טכנולוגיות

בכנס העולמי של טכנולוגיות בתחום הסימולציה והאימון ITSEC  שנערך בחודש שעבר באורלנדו, חתמה החברה על הסכם לפיו סינדיאנה טכנולוגיות תייצג אותה בישראל. רם רוזן, מנכ"ל סינדיאנה, אומר כי "המוצרים של D-BOX הם שם דבר בעולם הסימולציה הצבאית. אלו מוצרים המיישמים את הדור הבא של עולם המאמנים. ישראל היא כידוע אבן שואבת לחברות שעוסקות בתחום טכנולוגיות צבאיות ובשנים האחרונות עלה היקף האימונים שנעשים באמצעות הדמיות מחשבות בצורה ניכרת".

החברה מייצרת Motion Systems המביאים את המימד הרביעי (פסיכומוטוריקה) לעולם הסימולציה והאימון ומאפשרים חוויית אימון מהימנה ושלמה יותר עבור המתאמן. התרחישים מדמים תרחישי קרב בים, באוויר וביבשה. אחד היתרונות המשמעותיים שמציינים בסינדיאנה, הינה הקלות והפשטות ביישום והפעלת הסימולמציה באופן שמשרת בצורה הטובה ביותר את צרכי הלקוח. "זה מוצר מדף, הורד והתקן אבל במלוא מובן המילה" מסביר רוזן. "המפרט והתכנים עשירים בצורה בלתי רגילה ולכן אין צורך בתכנונים ושינויים והערכות מראש. כל אחד, לפי צרכיו יכול למצוא את סוג האימון שיתאים לו".

לדברי גורמים בענף, תחום הסימולטורים למערכת הבטחון ולצה"ל מוערך בהיקפי מכירות של מעל 150 מיליון דולר בשנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים