אינטל נתנה לעובדים בונוס של כ-2.5 משכורות

התוצאות שהציגה החברה הביאו אותה לתגמל את עובדיה, בנוסף לתנאים טובים שהם מקבלים בכל שנה ● עובדים שהביאו נשים לעבודה באינטל קיבלו ממנה בונוס כפול

מרחיבה את ההשקעה בישראל. אינטל

משתלם לעבוד באינטל (Intel): כ-10,000 העובדים של החברה בישראל קיבלו, יחד עם עמיתיהם בשאר העולם, בונוס בגובה של 2.4 משכורות חודשיות. זאת, לאחר שהציגה תוצאות כספיות טובות. מדובר בהטבה בשווי של עשרות אלפי שקלים לעובד.

הבונוס ניתן בהתאם למסורת של אינטל, שלפיה בכל שנה שהרבעון האחרון שלה מסתיים ברווח מקבלים העובדים בונוס של בין 2 ל-3 משכורות. כך, למשל, עובד שמשתכר 20 אלף שקלים בחודש קיבל בונוס של 48 אלף שקלים – לפני מס.

אינטל מבקשת להעלות את אחוז הנשים המועסקות בה וכתוצאה מכך, עובדים שהביאו נשים לחברה בחודשים האחרונים קיבלו בונוס כפול. העובדים גם קיבלו דמי רווחה בסך 1,000 שקלים, אותם הם מקבלים בכל שנה. יצוין כי אינטל מעניקה בכל שנה לעובדיה תנאים יוצאי דופן בתעשיית ההיי-טק בישראל, ובכללם משכורות 13 ו-14.

החברה הציגה בסוף השבוע את התוצאות שלה ל-2015 ולרבעון האחרון שלה. הכנסותיה הרבעוניות עלו ב-1.49% ל-14.91 מיליארד דולר. אינטל הגדילה ב-2015 את הפעילות שלה בעיקר בתחומי השבבים והאינטרנט של הדברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים