ווי אנקור הטמיעה מערכות של קומוולט באסותא – ביותר ממיליון שקלים

הפרויקט כלל שדרוג של תשתיות הגיבוי, הניהול ושחזור הנתונים ● הפתרונות שהוטמעו צפויים לסייע לאסותא בהורדת עלויות ניהול האחסון, בהתמודדות עם הגידול בנפחי המידע ובניהול מדיניות שמירת מידע דינמית

יוסי אשכנזי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל

ווי אנקור מקבוצת חילן הטמיעה מערכות של קומוולט (Commvault) ברשת הרפואה הפרטית אסותא. הפרויקט החל בספטמבר האחרון ומסתיים בימים אלה. היקפו הכספי עומד על יותר ממיליון שקלים.

הפרויקט כלל שדרוג של תשתיות הגיבוי, הניהול ושחזור הנתונים, על בסיס פתרונות קומוולט. הפתרונות שהוטמעו צפויים לסייע לאסותא בהורדת עלויות ניהול האחסון, בהתמודדות עם הגידול בנפחי המידע ובניהול מדיניות שמירת מידע דינמית. הם החליפו פתרון גיבוי שלא ענה לדרישות גיבוי המידע ההולכות וגדלות של רשת בתי החולים.

הפתרונות שהוטמעו לא תלויים ביצרן חומרה ספציפי, ועל פי קומוולט מספק פשטות ניהולית ויכולת שחזור מהירה. בנוסף, המערכת הישנה לא תמכה בשחזור ברמת הקובץ או הפריט הבודד, בפרט לסביבה הווירטואלית ולסביבת ה-Share Point.

יצוין כי הפרויקט נגע לכלל מערכי האחסון והגיבוי של החברה, ובכלל זה שמירה על המידע לטווח ארוך, עם דגש על אבטחת המידע הרפואי וזמינות גבוהה שלו. תפעול כל המערכת מבוצע תחת הפלטפורמה האחודה של קומוולט, עם יכולות חיפוש מתקדמות ואפשרות אחזור מידע מהיר. כמו כן, היא כוללת אינטגרציה רוחבית עם מערכות נלוות בארגון, דוגמת SharePoint ,Exchange ,Sybase ו-SQL.

"בחרנו במערכת שמאפשרת שימוש ביכולות של Big Data במונחים של תשתיות, בכל הנוגע לאיתור מידע לצרכי שחזור במקרה הצורך", אמר דרור אדמון, מנהל אגף מחשוב וטכנולוגיות של אסותא מרכזים רפואיים.

שרון הריס, ה-CTO של אסותא, ציין כי יש לרשת בתי החולים "כ-500 שרתים ויותר מ-400 טרה-בייט של נתונים שיש לגבות בתצורות שונות: שרתים, מרכזי נתונים ועוד. את כל זה אנחנו צריכים לעשות מבלי לפגוע בביזנס ובביצועים של רשת אסותא, שצריכה להיות זמינה סביב השעון. המערכת של קומוולט משמשת, מעבר לצרכי הגיבוי, כמערכת מלאה לניהול המידע בארגון".

לדברי יוסי אשכנזי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל, "אסותא התמודדה עם כמה אתגרים בעולם ניהול המידע והאחסון, בהם בעיקר הגידול המשמעותי בהיקף הנתונים אותם צריכה החברה לנהל. היקף נתונים זה כולל לעתים מידע 'כבד' יותר, כגון צילומי דימות. המערכת שלנו מספקת לאסותא מענה מהיר לצרכים העסקיים, אחזור מידע מהיר, חלונות גיבוי קצרים יותר, ואינטגרציה חכמה עם הווירטואליזציה, האפליקציות השונות ומערכי האחסון, וכל זאת – תוך שמירה על פשטות וקלות בניהול התוכנה", ציין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים