"ארגונים נדרשים לפתרונות מעבר לגיבוי המסורתי"

כך אמר אמיר כהנא, מנהל שותפים ב-Veeam ישראל ● לדבריו, "על המנמ"רים לבדוק האם יש להם את הערובה והביטחון אשר נדרשים לטובת נגישות תמידית של המידע הארגוני, לצד זמינות בלתי מתפשרת שלו"

אמיר כהנא, מנהל שותפים, Veeam ישראל. צילום: קובי קנטור

"ארגונים נדרשים לקבל יכולות שהן מעבר לגיבוי המסורתי, עם פתרון המספק זמינות ונגישות של המידע – באופן מוחלט". כך אמר אמיר כהנא, מנהל שותפים ב-Veeam ישראל.

כהנא דיבר בכנס השותפים של הסניף הישראלי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') באולם אירועים סטוקו במגרשי הטניס הדר יוסף.

"על המנמ"רים לשנות תפיסה", אמר כהנא. "הם נדרשים לשאול את עצמם, האם יש להם את הערובה והביטחון אשר נדרשים לטובת נגישות תמידית של המידע הארגוני, לצד זמינות בלתי מתפשרת של אותו מידע".

"במקרים רבים, לא זה המצב", אמר כהנא. "Veeam מאפשרת למנמ"רים בארגונים לצמצם את הפער בין מה שהמנמ"ר ומערך המחשוב מסוגל לספק לארגון, ובין הדרישות החדשות. אנו מעניקים למנמ"רים ולאנשי ה-IT את היכולת לצמצם את הסיכונים התפעוליים והעסקיים, ולאפשר להגיע למצב בו כל הגיבויים עובדים – ובהצלחה. אם, חלילה, קרה אסון, אנו מעניקים יכולת לשחזר את המידע בתוך פחות מ-15 דקות. כך, ארגונים מקבלים גיבוי שהוא מעבר לגיבוי המסורתי".

החברה, אמר כהנא, "אף פעם לא מתחרה בשותפים – אין לנו מכירות ישירות. Veeam מבססת את המכירות שלה ב-100% על השותפים. אנחנו צועדים קדימה יחד ורואים בהצלחה של השותפים את ההצלחה שלנו. הצמיחה של החברה מאוד מהירה והיא משקיעה רבות בטיפוח השותפים, כולל קורסי הסמכה, כנסי לקוחות משותפים, תמריצים אישיים, אירועים חברתיים משותפים וכנס שנתי". כהנא פירט את תוכניות השותפים השונות וציין כי ב-2016 יוכרזו בראשונה בישראל שותפי פלטינה של החברה.

יותר מ-250 שיפורים ויישומים חדשים

החברה, אמר כהנא, "החלה כספקית פתרון זמינות לסביבות וירטואליות: היא פיצחה את שכבת הביניים של הווירטואליזציה, עם פתרון ניטור הנותן יכולות שלא קיימות בפתרון גיבוי רגיל – בשל ניראות של המערכת. לאחר מכן סיפקנו גרסאות המציעות חלוקת משאבים. בשלב הבא, בגרסה 9.5 שתושק בהמשך השנה, נציג שכבת אוטומציה, אשר תדע ליצור יותר תרחישי DR ולהתמודד מולם, עם תמיכה במערכות רב-שכבתיות, בניית תהליכי זרימת עבודה ו-DR מלא ואמיתי לכל סביבה".

אמיר מרואני, מנהל פריסייל, Veeam לאזור אגן הים התיכון, הציג את גרסת המוצר של החברה שהושקה לפני כמה שבועות, Veeam Availability SuiteTM v9. הגרסה, אמר מרואני, "מביאה יותר מ-250 שיפורים ויישומים חדשים, שנועדו לסייע לארגונים לעמוד בדרישות הזמינות של ארגוני אנטרפרייז, ולהבטיח להם זמני התאוששות ושחזור מידע של פחות מ-15 דקות, עבור כל האפליקציות והנתונים שברשותם".

אמיר מרואני, מנהל פריסייל, Veeam לאזור אגן הים התיכון. צילום: קובי קנטור

אמיר מרואני, מנהל פריסייל, Veeam לאזור אגן הים התיכון. צילום: קובי קנטור

הוא סיכם באומרו כי "הגרסה החדשה מאפשרת לארגונים מכל הגדלים לסגור את הפער הקיים בתחום, ולספק זמינות סביב השעון. ארגונים היום מייצרים נפחים גדולים של מידע ומפתחים ציפיות גבוהות יותר מאשר אי פעם לגבי  גישה למידע בכל עת. מדובר בציפייה אשר מכבידה על מחלקת ה-IT. אנו מספקים עם הגרסה החדשה, בין השאר, התאוששות מאסון כשירות (DRaaS), התאוששות מלאה מאסון במהירות גבוהה, מניעת אובדן מידע, יכולות מינוף מידע – וכל זאת עם שקיפות מלאה ויכולת התמודדות עם גידול מתמיד בנפחי מידע – עם פישוט של תהליך הגיבוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים