"לימוד מבוסס תלת-מימד מסייע להבנת החומרים"

כך אמר פטרי קרבונן, מנהל פעילות Sensavis ● לדבריו, "החזון שלנו הוא לבצע מהפכה בעולם החינוך - זה ייעשה על ידי הבנה של יותר חומרי לימוד, בפחות זמן ועל בסיס למידה חזותית"

פטרי קרבונן, מנהל פעילות Sensavis. צילום: ניב קנטור

"לימוד מוחשי, עם חומרים שניתן לראותם ולמשש אותם, מסייע להבנה טובה יותר של חומרי לימוד". כך אמר פטרי קרבונן, מנהל פעילות Sensavis.

קרבונן דיבר ב-EduTech 2016, הכנס והתערוכה הבינלאומית לתקשוב בחינוך. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך בשבוע שעבר במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה. את הכנס, המתקיים זו השנה השלישית, הנחו יהודה קונפורטס, עורך ראשי של הקבוצה ואורי בן-ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה.

Sensavis מיוצגת בארץ על ידי מפעיל. לדברי קרבונן, החברה נוסדה בשנת 2009, ועד שנת 2012 התמקדה במתן פתרונות מבוססי תלת-מימד למגזר הבריאות והתעשייה. "אנו מספקים פלטפורמות עם נראות, חזותיות, בזמן אמת. מ-2012, אמר, "אנו מספקים פתרונות שכאלה עבור מוסדות חינוך. כך, כיתות התלת-מימד שלנו נמצאות בבתי ספר בסקנדינביה, בריטניה, אמריקה הלטינית, ארצות הברית וסינגפור. היעד הבא שלנו הוא להמשיך לשאר חלקי העולם".

להבין טוב יותר חומרי לימוד מורכבים

"הלימוד בבתי הספר צריך להיות ידידותי למוחם של התלמידים", אמר קרבונן. "החזותיות מסייעת להבין טוב יותר חומרי לימוד מורכבים, ולפשט את הליך הלמידה. ככל שייעשה שימוש בחומרי לימוד מבוססי תלת-מימד, ובגיל צעיר יותר – כך ישתפרו תהליכי הלימוד, ההבנה וההפנמה של החומרים. אנו מספקים פלטפורמות לימוד בתלת-מימד במגוון מקצועות: ביולוגיה, גיאוגרפיה, פיזיקה, כימיה, מתמטיקה והנדסה".

קרבונן ציטט מחקרים מהם עלה כי "שימוש בחומרי תלת-מימד במהלך השיעורים בבתי ספר מעלה את מידת הבנת החומר ב-60% – לעומת הלימוד בכיתה המסורתית".

"אנו מתמקדים בפיתוח מוצרים המסייעים למחנך להסביר חומרים מורכבים או מופשטים", ציין קרבונן. "השימוש בתלת-מימד מסייע לעשות זאת בכל שכבת גיל למידה. אנו משיגים תוצאות גבוהות שכאלה בשל עבודה צמודה עם לקוחותינו במוסדות החינוך השונים. הדגש הוא על התאמת פתרון חזותי, לכל מקצוע בנפרד ולכל שכבת גיל באופן שונה".

קרבונן סיים באומרו כי "החזון שלנו הוא לבצע מהפכה בעולם החינוך. זה ייעשה על ידי הבנה של יותר חומרי לימוד – בפחות זמן, על בסיס למידה חזותית. המחנך הוא המשאב בעל הערך הרב ביותר, ואנו מסייעים לו להגיע ליותר תלמידים, בפחות זמן, ועם מידת הבנה גבוהה יותר של החומר הנלמד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים