נתניהו למנכ"ל מיקרוסופט: "אסיר מגבלות על ייצוא סייבר"

ראש הממשלה נפגש הבוקר (ה') עם סאטיה נאדלה, שהגיע לביקור בישראל ● נאדלה ציין את פעילות המו"פ של החברה בארץ, שמציינת בימים אלה 25 שנים

מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה, וראש הממשלה, בנימין נתניהו. צריך שתמונות כאלה יחזרו עוד הרבה פעמים, ולא משנה מי יעמוד בראשות הממשלה. צילום ארכיון: לע"מ

מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), סאטיה נאדלה, נחת הבוקר (ה') בישראל ונפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בפגישה, שנערכה בלשכתו של נתניהו בירושלים, דנו השניים על ההיי-טק הישראלי ועל פעילותה של החברה בארץ.

נתניהו עמד במהלך הפגישה על חשיבותה של תעשיית הסייבר הישראלית והבהיר כי הוא שואף להסרה ככל הניתן של מגבלות על ייצוא של טכנולוגיות סייבר מישראל. לדבריו, "השגשוג של התעשייה הזאת חשוב מאוד למדינה".

צילום: עומר מירון וניר שרף, לע"מ

בימים אלה מציינת מיקרוסופט 25 שנים לפעילות המו"פ שלה בארץ. החברה מחזיקה בארץ בשני מרכזים – בהרצליה ובחיפה, כמו גם במשרדי שיווק ומכירות ברעננה.

עוד אמר נתניהו כי "עלינו לקבוע את הנתיב ל-25 השנים הבאות. ישראל היא מרכז של חדשנות טכנולוגית אדירה ומיקרוסופט היא חברה טכנולוגית אדירה". הוא כינה את היחסים בין המדינה לתאגיד הענק "זיווג משמים".

נאדלה אמר ש-"25 השנים האלה היו פנטסטיות, ואנחנו מביטים קדימה ל-25 שנים נוספות.

הפגישה היא חלק מביקור שעורך נאדלה בימים אלה בישראל – הביקור הראשון מאז מונה למנכ"ל מיקרוסופט ב-2014. במהלך הביקור הוא ייפגש עם בכירי תעשיית ההיי-טק בישראל.

היום בשעות הצהרים הוא נפגש עם עובדי מיקרוסופט ישראל ואחר הצהרים הוא צפוי לשאת דברים באירוע Think Next של מיקרוסופט, בו גם יציגו בפניו סטארט-אפים רבים את פיתוחיהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים