"המעבר לעולם הדיגיטלי אינו אופציה – אלא כורח"

"על ארגונים לעשות זאת כדי לשרוד בשוק הדינמי והתחרותי", אמרה גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1 ● לדבריה, "הכניסה לעולם הדיגיטלי דורשת חשיבה מחוץ לקופסה"

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1. צילום: ניב קנטור

"ארגונים חייבים להפנים שהמעבר לעולם הדיגיטלי אינו אופציה אלא כורח כדי לשרוד בשוק הדינמי והתחרותי", כך אמרה גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1.

שלזינגר-מורן דיברה בכנס Thinking Digital, הוועידה הבינלאומית לעסקים דיגיטליים, שנערכה אתמול (ג') באולם האירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות מאות מקצועני IT בתחום. הכנס הופק על ידי אנשים ומחשבים והנחו אותו אבי עסיס, מנכ"ל משותף ב-Be-Digital, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

על מנת להמחיש את הפנייה לדיגיטל הביאה שלזינגר-מורן נתון לפיו מספר הטלפונים הסלולריים גבוה ממספר מברשות השיניים – 5.1 מיליארד מול 4.2 מיליארד.

"הכניסה לעולם הדיגיטלי דורשת חשיבה מחוץ לקופסה", אמרה שלזינגר-מורן. "העולם הדיגיטלי משמע כלי חשוב להנעת דברים קדימה, ואנו מציעים ללקוחות מעבר מהיר לדיגיטל".

לדבריה, "ארגונים חייבים לעשות דיגיטל: עליהם לבחור ספק מנוסה שיכול להביא חדשנות מבוססת דיגיטל; להכין תוכנית; להתייעץ; להציג להנהלה תמונה מלאה לתחום הדיגיטל, תוך שיתוף הגורמים העסקיים בארגון; לשדר שקיפות ופתיחות לכל הארגון; להגדיר יעדים ברורים; ליצור חדשנות ארגונית; ולסיום – לנהל מעקב על פעילות הדיגיטל וההתקדמות בו, כמו לכל פרויקט".

היא הדגימה כיצד ארגון יכול לעשות את המהפכה הדיגיטלית הנדרשת, באמצעות מה שנעשה בארגונה היא. "One1 עשתה מהפכה דיגיטלית בבית פנימה וצמחה ב-94% בתוך שלוש שנים", אמרה. "כך, למשל, הנגשנו את האתר שלנו לאנשים בעלי מוגבלויות עם מוצר Inclusite".

"כך, למשל, לינקדאין (LinkedIn) הוא לא רק אתר עם פרופיל של מחפשי עבודה: השתמשנו בו כמו ב-CRM ושלחנו הזמנה לכנס דרכו. השתמשנו בפלטפורמה לא למשלוח קורות חיים, אלא כדי להגיע לאנשים בצורה שיווקית. באותו האופן, פייסבוק (Facebook) יכולה לשמש ככלי לעידוד עובדים ולקוחות. באמצעים האלה הגדלנו את אחוזי הנוכחות לפורום מכירות שערכנו, דרך שימוש במערכת הודעות SMS ודיוור אלקטרוני", הוסיפה שלזינגר-מורן.

הקמת אתרים באמירויות הערביות

עוד היא ציינה את פעילות הקמת האתרים על ידי סטנגה, שבבעלות החברה, במסגרתה הוקמו אתרים למשרד התיירות של דובאי ולחברת התעופה של האמירויות, ובוצעה עבורן פעילות בתחום ניהול התוכן.

"כלי דיגיטלי נוסף הוא CallVU – שירות IVR ויזואלי חדשני במובייל, שמטרתו לשפר את מערך השירות והמכירות", ציינה. "דוגמה נוספת לפעילות בעולם השיווק והמכירות מצויה בתחום Salesforce. כך היה ב-Stanley Healthcare Solutions, שאחת החטיבות בו היא ציוד ומחשוב רפואי. מכירת ציוד רפואי היא קשה. מערכות המידע בנו פלטפורמה לשירות, כך שמהנדס השירות יכול לראות בכל ערוץ ומכל מדיה מה יש אצל הלקוח, מה מצב המלאי שלו ומהם האתגרים שלו, ולהגיד לו לגבי תקורות עתידיות. ערכנו פרויקט לא מסובך, מבוסס Salesforce Service Cloud".

לדברי שלזינגר-מורן, "הקמנו יחידה חדשה, One1Start, שאני עומדת בראשה. מטרתה היא לאמץ סטארט-אפים ישראליים שפיתחו טכנולוגיות ולחבר אותם לארגונים. אנחנו משמשים מאיצים שלהם".

לסיכום היא אמרה כי "One1 היא חברת IT שמיישמת דיגיטל בעולם שלה וככזו, היא מציעה לחברות לפעול בעולם הדיגיטלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים