ורינט עומדת בפני פיטורי עשרות עובדים בישראל

העובדים זומנו לשימוע, לאחר שהמנייה שלה ירדה ב-35% בשנה האחרונה וב-44% מאז השיא בחודש יוני ● זהו גל פיטורים שני ש-ורינט מבצעת בישראל בחודשים האחרונים

עוד פיטורים. ורינט

הנהלת ורינט (Verint) עומדת ככל הנראה לפטר עשרות עובדים בישראל וכבר זימנה אותם לשימוע לפני פיטורים. זאת, לאחר שהתוצאות האחרונות שפרסמה אכזבו את המשקיעים וגרמו לירידת המנייה שלה בנאסדא"ק ב-35% בשנה האחרונה וב-44% מאז השיא שלה בחודש יוני.

אלה אינם הפיטורים הראשונים ב-ורינט בישראל בתקופה האחרונה: לפני כשלושה חודשים הודיעה החברה על פיטורים "מצומצמים" במסגרת "פעולות נקודתיות בלבד", וסירבה לנקוט את מספר המפוטרים.

על פי הודעת החברה אז, "כמו כל גוף עסקי, אנחנו נדרשים לבצע התאמות, בשביל להתאים את עצמנו לשוק שבו אנחנו פועלים", בהם תחום הסייבר, שלצד המודיעין העסקי-ביטחוני הוא אחד התחומים העיקריים שבהם היא פועלת.

ורינט הוקמה ב-1994, לאחר שהתפצלה מקומברס, ומשרדיה המרכזיים נמצאים בהרצליה ובניו-יורק. החברה מספקת פתרונות לניתוח מידע שמגיע משיחות טלפון, מהאינטרנט וממצלמות אבטחה – הן לצרכים ביטחוניים והן לצרכי מודיעין עסקי. היא מנוהלת על ידי דן בודנר ומעסיקה כ-5,000 עובדים בעולם, מתוכם יותר מ-1,000 בישראל.

יצוין כי ורינט פספסה את תחזיות האנליסטים באשר להכנסות שלה ברבעון האחרון שתוצאותיו פורסמו – השלישי בשנתה הכספית. היא הכניסה במהלכו 284 מיליון דולר לעומת צפי ל-299 מיליון. בנוסף, הרווח הנקי שלה הצטמק באותה התקופה מ-11 מיליון דולר לשבעה מיליון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים