BDO זיו האפט רוכשת את פעילות SECOZ ביותר מ-10 מיליון שקלים

פירמת רואי החשבון תקים מרכז סייבר גלובלי של רשת BDO ולהגדיל משמעותית את מצבת כוח האדם של SECOZ ● אופיר זילביגר, מייסד הנרכשת: "אחרי 13 שנים, החלטנו לממש את ההזדמנות להתרחב לשוק הבינלאומי"

אופיר זילביגר, שותף ומנהל מרכז הסייבר של BDO זיו האפט. צילום: ניב קנטור

BDO זיו האפט הודיעה כי היא רוכשת את פעילות חברת הייעוץ בסייבר SECOZ. במסגרת העסקה תקים הרוכשת בישראל מרכז סייבר גלובלי של רשת BDO. סכום הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על יותר מ-10 מיליון שקלים.

SECOZ פועלת מזה כ-13 שנים ומעסיקה כיום כ-30 עובדים. היא צפויה לשמור על אוטונומיה מקצועית גם לאחר הרכישה ולהגדיל את מצבת כוח האדם שלה באמצעות גיוס נרחב של בעלי תפקידים בתחום אבטחת המידע. בעקבות העסקה היא צפויה לפנות לשוק הבינלאומי – תחום אותו מוביל המייסד, היו"ר והנשיא של החברה, אופיר זילביגר. הוא אף יצטרף כשותף לחברה הרוכשת וימשיך להוביל את פעילות הסייבר בה.

ב-BDO זיו האפט צופים כי העסקה תחזק את מעמדה בקרב פירמות ראיית החשבון שפונות לתחום הסייבר.

ירון פלד, מנהל קבוצת הייעוץ של BDO-זיו האפט ישראל. צילום: פלי הנמר

ירון פלד, מנהל קבוצת הייעוץ של BDO-זיו האפט ישראל. צילום: פלי הנמר

רו"ח ירון פלד, שותף ומנהל ב-BDO Consulting Group, ציין כי "עם הרכישה הופכת BDO זיו האפט לגוף הדומיננטי ברשת BDO העולמית בתחומי אבטחת המידע והסייבר. המהלך יביא להעצמה משמעותית של יכולות הקבוצה בתחום".

זילביגר אמר כי "13 שנים אחרי שהוקמה SECOZ, ואחרי הרבה שנים של בנייה והרחבת הפעילות, תוך התמקדות בשוק הישראלי, החלטנו לממש את ההזדמנות הזו. יש כאן פוטנציאל עצום עבור החברה לגדול לשווקים בינלאומיים. זו תחילתה של תקופה מרתקת ומאתגרת עבור כולנו ואני מאמין בהצלחה שעוד מחכה לנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים