ג'ון צ'יימברס, יו"ר סיסקו, יבקר בישראל בסוף החודש

בראש הביקור תעמוד השקת פרויקט "נגב מזרחי חכם", שמטרתו להביא לשיתוף פעולה דיגיטלי בין הרשויות והמוסדות השונים באזור

יו"ר סיסקו העולמית, ג'ון צ'יימברס, עם שמעון פרס, אז נשיא המדינה, בביקורו הקודם בישראל. צילום: מארק ניימן, לע"מ

ג'ון צ'יימברס, יו"ר סיסקו (Cisco) העולמית, יגיע לביקור בישראל ב-26 ביוני. במסגרת ביקורו, שיימשך כיומיים וחצי, יפגוש צ'יימברס בכירים בממשל ובמשק הישראלי, במטרה לקדם שיתופי פעולה בתחום הדיגיטציה.

בראש הביקור תעמוד השקת פרויקט "נגב מזרחי חכם", במעמד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והשרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל. במסגרת הפרויקט יהפוך הנגב המזרחי ל-"מחוז הדיגיטלי הראשון בישראל". מטרתו, על פי יוזמיו, היא גישור על פערים חברתיים וכלכליים בתחומי החינוך, היזמות והבריאות, באמצעות שיתוף פעולה דיגיטלי בין הרשויות והמוסדות השונים באזור.  13 רשויות מקומיות באזור הנגב ייקחו בו חלק.

במהלך טקס ההשקה ידבר ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד, מהמרכז שהושק כחלק מהפרויקט, ותלמידי כיתות י"א מבית הספר התיכון בח'ורה יציגו מיזם שפיתחו, כחלק מתוכנית של סוכנות החלל הישראלית.

בנוסף, יסייר צ'יימברס במרכז פרס לשלום וישתתף בתערוכת עתיד הטלוויזיה וטכנולוגיות הווידיאו של סיסקו, במסגרתה תשיק החברה בישראל את הפיתוחים האחרונים שלה בתחום חוויית הצפייה בווידיאו.

יצוין כי אין זה ביקורו הראשון של צ'יימברס בישראל. הוא הגיע לארץ בעבר בין היתר ב-2013 ונפגש עם בכירים במדינה, בהם נשיא המדינה דאז, שמעון פרס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים