מתפנה תפקיד באגד: חן עמרם, CTO החברה, פורש לאחר 19 שנים

עמרם עמד בראש מחלקה של 20 אנשי תשתיות ופיתוח, שמדווחת לאגף הטכנולוגיות באגד ● לדבריו, "אני פורש לאחר שנות עבודה מרתקות בחברה, בסיפוק רב ובגאווה"

פורש לאחר 19 שנים. חן עמרם

חן עמרם, מנהל הטכנולוגיות והתשתיות של אגד, פורש מהחברה בימים אלו לאחר 19 שנים בתפקיד. טרם ידוע מי מיועד להחליפו.

אגד הינה אחת מחברות התחבורה הציבורית הגדולות בישראל, עם צי של מעל ל-3,000 אוטובוסים, המסיעה כמיליון איש ביום בלמעלה מ-900 קווים ברחבי הארץ, ופריסה של מעל ל-100 סניפים בארץ וגם מחוץ לגבולות ישראל.

עמרם עמד בראש מחלקה של 20 אנשי תשתיות ופיתוח, שמדווחת לאגף הטכנולוגיות באגד הכוללת 100 איש, מתוך סך של 6,000 עובדי החברה.

"במהלך כהונתי יזמתי וביצעתי שורה של פרויקטים טכנולוגיים מתקדמים", אומר עמרם בשיחה עם אנשים ומחשבים לרגל הפרישה.

הכרה בחשיבות טכנולוגיות המחשוב

בין הפרויקטים אותם מנה עמרם הוזכרה מערכת חכמה לניהול ציי רכב שעוקבת אחר תנועת האוטובוסים, זמינותם ותקינותם. המערכת פותחה בבית אגד בשיתוף עם חברה חיצונית. פרויקט נוסף הוא מערכת הכרטוס האוטומטית הקיימת כיום בכל האוטובוסים של אגד, והיא פותחה בשיתוף יבמ (IBM).

בשנת 2011 זכתה המחלקה של  עמרם בפרס מצטייני המחשוב בקטגוריה של שו"ב, ובשנת 2014 קיבל עמרם את פרס ה-"CTO המצטיין" באירוע קיק-אוף שבו הוענקו פרסי הצטיינות אישיים.

"עמרם מצטיין ביישום טכנולוגיות מתקדמות בארגון תחבורה ציבורית" נאמר בנימוקי ועדת הפרסים."במסגרת תפקידו הצליח להביא את אגד להכרה בחשיבות טכנולוגיות המחשוב לטובת קידום היעדים העסקיים של הארגון".

עוד נכתב כי "במהלך תקופתו פתחה אגד נציגויות בכמה מדינות בחו"ל, והמרכז בישראל נותן שירותי מחשוב ללקוחות בארץ ולאותן נציגויות", קבעו  צוות השופטים.

"אני פורש לאחר 19 שנות עבודה מרתקות באגד, בסיפוק רב ובגאווה", אומר עמרם. "אגד היום היא חברת תחבורה ציבורית מהמתקדמות ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית, ואני בטוח שהיא תמשיך להוביל עוד שנים רבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים