החידושים ב-Note 7: עמידות במים, עט מגע ו-וידיאו HDR

הפאבלט החדש של סמסונג, שהושק אמש (ג'), כולל גם טכנולוגיות לסריקת טביעות אצבע וקשתית העין ● החברה השיקה גם מוצרים משלימים, כולל כיסוי משולב סוללה לטעינה אלחוטית

Galaxy Note 7. מקור: אתר סמסונג

סמסונג (Samsung) השיקה אמש (ג') בדרום קוריאה ובניו-יורק את דגם הפאבלט החדש שלה ממשפחת ה-Note – ה-Galaxy Note 7. החברה פסחה על דגם 6 וקפצה מ-5 ל-7 כדי ליצור מתאם בין דגם הפאבלט לסדרת מכשירי הדגל של החברה – Galaxy S.

ייחודו של המכשיר הוא בעמידותו במים וב-S Pen – עט המגע המצורף אליו, באבטחה עם אימות זהות ביומטרית, לרבות סריקת קשתית העין, ובניגון וידיאו HDR.

ה-"תיקייה הבטוחה" של סמסונג

באמצעות ה-S Pen יכולים המשתמשים ליצור ולחלוק אנימציות GIF באמצעות Smart Select ופונקציות Air Command חדשות, שכוללות את האופציות Magnify ו-Translate. אופציות אלה מאפשרות למשתמשים לעשות זום אין למסך או להחליף שפה על ידי ריחוף. כמו כן, השיקה החברה את האפליקציה Samsung Notes, שמאפשרת לשרבט באמצעות ה-S Pen הודעות בכתב יד, לצייר או לערוך תזכורות ממקום אחד.

כאמור, יחד עם פלטפורמת האבטחה הקניינית שלה, Samsung Knox, כולל המכשיר הן סורק טביעות אצבע והן טכנולוגיה לסריקת קשתית העין. כמו כן, יש בפאבלט החדש "תיקייה בטוחה" (Secure Folder). מדובר בתיקייה מוצפנת, שעל פי סמסונג מוסיפה עוד רובד אבטחה לשמירת המידע האישי. יצוין שטכנולוגיית זיהוי הקשתית תיושם גם בשירות Pay של החברה, לצורך אימות רכישות.

המסך של ה-Note 7 הוא מסוג QHD Super AMOLED קעור, בגודל 5.7 אינץ' וברזולוציה של 3840 על 1920. הוא בעל יכולת הזרמה של וידיאו HDR, המשפרת את איכות התמונה. המסך מצופה בזכוכית גורילה Glass 5 החדשה של קורניג.

חיבור בין המכשיר החדש למשקפיים של אוקולוס

סמסונג מנסה להרחיב את בסיס המשתמשים במשקפי ה-Gear VR של אוקולוס (Ocolus) ומאפשרת חיבור בין ה-Note 7 למשקפיים, כדי ליהנות מחוויית מציאות מדומה גם עם המכשיר החדש. המכשיר אף מאפשר לצלם וידיאו 360 מעלות ולשתפו בפלטפורמות שונות.

ה-Note 7 החדש מצויד באותה מצלמה הקיימת בדגמי ה-S7 וה-S7 edge, במעבד מתומן ובזיכרון עבודה של 4 ג'יגה-בייט. המצלמה משתמשת בטכנולוגיית חיישן ה-Dual-Pixel, בצמצם רחב ובפוקוס אוטומטי.

דגם הבסיס יכלול אחסון של 64 ג'יגה-בייט, כאשר קיימת אפשרות הרחבה עם כרטיס זיכרון microSD של עד 256 ג'יגה בייט. הוא מצויד בסוללת 3,500 מילי-אמפר לשעה, עם טעינה אלחוטית מהירה.

בריאות, ענן וכיסוי משולב סוללה

במקביל לפאבלט השיקה החברה קו חדש של מוצרים משלימים, בהם כיסויים המאפשרים להשעין את המכשיר בזווית של 60 מעלות לצפייה נוחה וכיסוי משולב סוללה לטעינה אלחוטית.

כמו כן, החברה השיקה את S Health 5.0. בנוסף למעקב ומדידה של נתוני הכושר הגופני, ה-S Health החדש מאפשר למשתמשים להישאר מחוברים לבני משפחה וחברים ולשתף אותם בעדכונים או לערוך תחרויות האחד עם השני. בסמסונג מציינים כי המידע הקשור לבריאות המשתמש מוצפן ומוגן על ידי Samsung Knox.

שירות הענן של החברה, Samsung Cloud, מאפשר כעת להשתמש בו ללא כרטיס SIM, על ידי גיבוי מתמשך והעברת התוכן לענן, ובכלל זה נתונים, אפליקציות, הגדרות ותוכניות בין מכשירים. משתמשי ה-Galaxy Note 7 יוכלו להשתמש בנפח אחסון של עד 15 ג'יגה-בייט בחינם, על מנת לשמור ולשחזר מידע מהענן.

ה-Galaxy Note 7 יהיה זמין החל מ-19 באוגוסט בשילובי צבעים של אלמוג-כחול, פלטינה-זהב, טיטניום-כסף ושוהם- שחור.

די.ג'יי. קו, נשיא חטיבת המובייל בסמסונג, אמר כי "החיים נעים מהר יותר מאי פעם ולכן יצרנו את ה-Galaxy Note 7. מטרתנו היא לנוע קדימה יחד עם המשתמשים ולעזור להם להשלים את המשימות שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים