סמסונג השיקה את השעון החכם החדש שלה – ה-Gear S3

המכשיר יהיה עמיד למים ואבק, יתאפיין בזכוכית חסינה לשריטות ויאפשר לקבל או לדחות שיחה מבלי לגעת במסך ● הוא יהיה זמין בשני עיצובים: Frontier ו-Classic

ה-Gear S3 Clasic של סמסונג. צילום: יח"צ

סמסונג (Samsung) הציגה אמש (ד') בתערוכת IFA את הגרסה החדשה שלה לשעון החכם, ה-Gear S3, שיהיה עמיד למים ואבק, יאפשר ביצוע תשלומים ניידים ויתמוך בקישוריות LTE ו-GPS.

ה-Gear S3 יהיה זמין בשני עיצובים: Frontier ו-Classic. דגם ה-Frontier משלב מראה מחוספס ועמיד, הממזג צורה ופונקציונאליות, ותוכנן להתאים לכל סביבה – בין אם לעסקים או לפנאי. ה-Classic מעוצב במינימליות ומתאפיין בתשומת לב קפדנית לפרטים.

דגם השעון החדש עומד בתקן IP68 לעמידות במים ובפעם הראשונה בסדרת ה-Gear, הגרסה הנוכחית מתהדרת בזכוכית קורנינג גורילה +SR, חסינה לשריטות ובעלת תצוגה חדה. עוד מתאפיין השעון במסך AMOLED וצג Always On, שמראה את השעה וכולל צגי שעון (Watch faces) שמקנים מראה ותחושה של שעון אנלוגי.

המסגרת המסתובבת של ה-Gear S3, סימן ההיכר של השעון החכם מבית סמסונג, שופרה ומציעה מאפיינים חדשים. כך, מבלי לגעת במסך, המשתמש יכול לקבל או לדחות שיחה, או לדחות את צלצול ההשכמה בכמה דקות נוספות. כמו כן, כתיבה או שרבוט על הצד הופכים אוטומטית להודעות טקסט ואמוג'יז. המשתמשים יכולים ליצור תזכורות קצרות ורשימת מטלות ולנהל גם את סדר היום העמוס ביותר עם אפליקציית התזכורות.

ה-Gear S3 מאפשר למשתמשים להשאיר את הסמארטפון בבית כאשר אינם זקוקים לו, בזכות ה-GPS המובנה וקישוריות LTE, שמוצעת בפעם הראשונה בדגם ה-Frontier. בנוסף, הוא כולל רמקול מובנה, המאפשר למשתמש להאזין להודעות קוליות או להקשיב למוזיקה. לדברי החברה, הסוללה מחזיקה מעמד עד ארבעה ימים בטעינה אחת.

אפליקציות בשעון החדש

אפליקציית Samsung Pay for Gear S3 או אפליקציית Samsung Pay מאפשרת לבצע תשלומים עם השעון בטכנולוגיית העברות מגנטיות מאובטחות (MST) או באמצעות תקשורת שדה קרוב (NFC).

עוד נושא השעון החדש אפליקציית SOS – המשדרת קריאה לעזרה עם מעקב מיקום גם כאשר הטלפון לא ליד המכשיר.

בשעון הוטמעו אפליקציות שונות נוספות, בהן כאלה העוסקות בכושר גופני, מוזיקה, חדשות, ספורט ונסיעות. כל האפליקציות תואמות את קו מוצרי ה-Gear, לרבות ה-Gear S2 וה-Gear S3. עם מגוון חזיתות לטלפון הזמינות להורדה, המשתמש יכול להתאים אישית את ממשק המשתמש העגול לסגנון החיים. אפליקציות וחזיתות שעון נבחרות יהיו זמינות להורדה היישר מה-Gear S3, ללא צורך בהורדה ראשונית לסמארטפון.

וזו גרסת ה-Frontier. צילום: יח"צ

וזו גרסת ה-Frontier. צילום: יח"צ

יצוין כי סמסונג חברה לאריק לוי, אמן ומעצב מוצר ידוע, שעיצוביו לפני השעון ולרצועות תואמות יושקו בהמשך השנה.

החברה אף הודיעה כי ערכת הפיתוח Samsung Knox Tizen Wearable תהיה זמינה לצדדים שלישיים ותאפשר יכולות ניהול ופיתוח אפליקציות מותאמות ללאקו-סיסטם של ההתקנים הלבישים שלה.

"להתאים את השעון לכל לבוש או אירוע מיוחד"

לדברי סמסונג, "ה-Gear S3 נוצר בעקבות מחקר אינטנסיבי וסקרים בקרב צרכנים, מובילי התעשייה ומומחי שעונים בכל העולם. כל היבט, החל מהמסגרת המעגלית וכלה בגימור ובאבזם, נהגו מחדש על מנת לזקק את המראה של שעון קלאסי. בנוסף, ה-Gear S3 תואם לרצועות ה-22 מ"מ של השעונים, כך שהצרכנים יכולים להתאים את השעון לכל לבוש או אירוע מיוחד".

"ב-Gear S3 המשכנו את המורשת שלנו בהתקנים לבישים ואנחנו מציעים אפשרויות מגוונות", אמר יונגהי לי, סגן נשיא בכיר לשיווק גלובלי בעסקי התקשורת הניידת של סמסונג. "עם ה-Gear S3 החדש, אנחנו מרחיבים את קולקציית ה-Gear שלנו ומשיקים לא רק שעון חכם נהדר אלא גם שעון נהדר, עם יכולות חכמות ותחכום ועיצוב אלגנטיים. מדובר בתוספת משמעותית לקו מוצרי השעונים החכמים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים