משרד התקשורת הטיל קנס של יותר ממיליון שקלים על סלקום

הקנס הוטל מאחר שסלקום סיפקה ללקוחות שירותי אינטרנט מעבר לחבילת הגלישה שלהם מבלי שביקשו ● במשרד יצאו במסר לחברות התקשורת שלפיו "פרקטיקות מעין אלה לא תתקבלנה בהבנה"

קנס גדול. סלקום

משרד התקשורת הטיל על סלקום קנס בסך של 1,268,630 שקלים, לאחר שסיפקה ללקוחות שירותי אינטרנט בתשלום בלי שביקשו זאת במפורש, בניגוד להוראות הרישיון שלה.

בהודעה שפרסם המשרד היום (ב') נכתב כי "רישיון החברה אוסר לספק שירות שהמנוי לא ביקש במפורש לקבלו, ומגדיר כיצד תבוצע בקשה מפורשת וכיצד יישמר התיעוד בנושא".

אלא שעל פי ההודעה, "מפרסומים בעיתונות ומפניות של מנויי החברה למשרד נודע שהחברה החלה לנקוט בפרקטיקה שלפיה מנוי שמגיע לתקרת חבילת הגלישה שלו יקבל באופן אוטומטי נפח גלישה של עוד 1 ג'יגה-בייט, בתשלום נוסף של חמישה שקלים, כשהגדלה זו יכולה לחזור על עצמה עד 10 פעמים בתקופת החשבון". כלומר, מדובר בתשלום חודשי נוסף של עד 50 שקלים.

קריאה לציבור לעמוד על הזכויות שלו

"החברה הגדילה את נפח הגלישה מבלי לקבל את אישורו המפורש של המנוי אלא בהודעה על כך בלבד", נכתב. במשרד יצאו במסר לחברות התקשורת שלפיו "פרקטיקות מעין אלה לא תתקבלנה בהבנה".

"באופן זה, החברה סיפקה שירות שהמנויים לא ביקשו במפורש לקבלו וגבתה תשלום מבלי שיהיה ברשותה תיעוד בדבר בקשתם המפורשת של המנויים לקבל את השירות. בכך, החברה הפיקה הכנסה נוספת – סכום שלא הוחזר למנויים".

במשרד התקשורת קוראים לציבור הצרכנים "לעמוד על זכויותיו ולפנות למשרד בכל עת וככל שיידרש".

טרם נמסרה תגובה מסלקום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנשה

    מגעה להם! אחרי שגנבו המון כסף מלקוחות! גם אני הייתי קורבן של שקרים שלהם עם חבילת אינטרנט. ברוך השם שמשלם לכל אחד מה שמגיע לו!!!

אירועים קרובים