תומאס קוריאן, אורקל: "החזון – להפוך דטה סנטר לווירטואלי בקליק אחד"

לדברי קוריאן, נשיא יחידת פיתוח המוצרים בחברה, "בדרך זו ארגונים יכולים לנהל רכיבים ותחנות קצה - הטכנולוגיה תעצים את העולם ותהפוך אותו למקום טוב יותר"

תומס קוריאן, מנכ"ל גוגל קלאוד. צילום: יח"צ

"החזון שלנו הוא שכל איש IT בארגון יוכל, באמצעות דפדפן ועכבר, ליצור דטה סנטר וירטואלי בלחיצה אחת, על בסיס הטכנולוגיה שלנו לשירותי מחשוב הענן לסוגיו", כך אמר תומאס קוריאן, נשיא יחידת פיתוח המוצרים, אורקל (Oracle).

קוריאן היה דובר המפתח ביומו השלישי של כנס Oracle Open World 2016, שנערך השבוע בסן פרנסיסקו. לכנס הגיעו השנה כ-60 אלף משתתפים, מתוכם 150 מישראל.

לדברי קוריאן, "לפני 10 שנים פצחנו בפרויקט ענק, לשינוי האופן בו פועלות התשתיות, הפלטפורמות והאפליקציות של החברה. אלפי מפתחים כתבו מחדש את שורות הקוד של מוצרי ושירותי אורקל, כך שיתאימו לעולם החדש, של 'משהו כשירות', XaaS, לטובת המעבר של ארגונים למחשוב ענן".

המעבר של ארגונים למחשוב ענן, אמר קוריאן, "עשוי לשנות את האופן בו הם פועלים, ולהביא להתייעלות בתפעול ה-IT, כמו גם לסייע למחשוב לפעול לטובת ההיבטים העסקיים בארגון".

להעצים את העולם

על ידי בניית היכולת ליצור דטה סנטר וירטואלי בענן, אמר קוריאן, "המנמ"ר יקבל את מערכות המחשוב שלו באופן הדומה לדטה סנטר הפרטי – עם יותר אמינות, אבטחת מידע ברמה גבוהה יותר ויכולות שליטה ובקרה, שו"ב. זאת, לצד יתירות ברמה גבוהה יותר, כי בכל אזור בכדור הארץ יש לנו שלושה דטה סנטרים מקושרים ביניהם".

הוא הוסיף כי "בכל דטה סנטר הכנסנו וירטואליזציה לרשת. בדרך זו יש לנו אבטחת מידע ברמה גבוהה, כאשר הבקר שלנו לא נגיש מהרשת, הוא מוגן באמצעות רשת פרטית – ככה לא ניתן יהיה לפרוץ. יצרנו סביבה מאובטחת, עם ביצועים וחלוקת עומסים ו-I/O, קלט-פלט גבוה".

לדברי קוריאן, "כל תעבורת הלקוחות הארגוניים מופרדת ברשתות שונות, מבודדות ועטופות במעטפת אבטחתית, עם תשתית אחסון מבוססת פלאש (Flash), לצד יכולת שינוע נתונים מהירה. מאוד קל לשנע את סביבת המחשוב מהרישוי המסורתי לזו שבענן".

חזוננו לתחום הפלטפורמה כשירות, סיכם קוריאן, "הוא יצירת מארג שירותים אשר רץ על תשתיות והכל מותקן עם יכולות ניהול, שליטה ובקרה, מוטלא – וגיבוי. העובדה שאנו עושים זאת באמצעות  תוכנה – עושה זאת קל, מאובטח ואוטומטי. על הפלטפורמה בנינו רכיבי תוכנה לטובת עולם האינטרנט של הדברים. בדרך זו ארגונים יכולים לנהל רכיבים ותחנות קצה. הטכנולוגיה תעצים את העולם ותהפוך אותו למקום טוב יותר".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים