סא"ל יניב אוסי נכנס לתפקידו כמפקד בסמ"ח

הוא החליף את סא"ל רמי שקד, שפיקד על האקדמיה הצה"לית למקצועות המחשב וההגנה בסייבר בשנתיים האחרונות ופורש מצה"ל

מימין: סא"ל רמי שקד, מפקד בסמ"ח היוצא; סא"ל יניב אוסי, מפקד בסמ"ח הנכנס; ואל״מ ע', מפקד מצפ״ן. צילום: דובר צה"ל

ביום ה' האחרון התקיים טקס החלפת מפקד בסמ"ח, האקדמיה הצה"לית למקצועות המחשב וההגנה בסייבר. הטקס התקיים במעמד מפקד לוט"ם, תא"ל רמי מלאכי, וקשר"ר, תא"ל נתי כהן, במחנה מקלף שברמת גן. מפקד בסמ"ח החדש הוא סא"ל יניב אוסי, שהחליף את סא"ל רמי שקד, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות ובימים אלה פורש מצה"ל לאחר 25 שנות שירות.

אל"מ ע' אמר באירוע כי "בסמ"ח היא יחידה ששורשיה נטועים עמוק כעומקי שורשיו של מערך המחשוב הצה"לי. בשנתיים האחרונות, בפיקודו ובהובלתו של סא"ל שקד, עברה היחידה תהליך משמעותי של התאמה לאתגרי ההווה והעתיד – הן מבחינת התכנים הנלמדים ומגוון ההכשרות והן מבחינת מגוון שיטות הלימוד החדשניות".

לדברי סא"ל שקד, "בסמ"ח, כגוף מטכ"לי רב זרועי שמכשיר אלפי אנשי מחשוב בכל שנה לכלל זרועות צה"ל, מהווה אבן יסוד ותשתית להון האנושי שמאפשר לצה"ל להשיג עליונות טכנולוגית בעולמות הפיתוח, ה-IT והסייבר. בתחושת צניעות עמוקה יכול אני לומר בבטחה שבסמ"ח ערוכה לכל משימה הדרכתית שתוטל עליה".

סא"ל אוסי ציין כי "החינוך הטכנולוגי, שסובל ממשבר לאומי, הוא הקטר ששומר על יתרונה היחסי של ישראל, והוא המייצר תרבות של חדשנות יוזמה ויצירתיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים