מייקל קיגן, פוג'יטסו: "המענה למסע הדיגיטלי המפרך – IT היברידי"

לדברי קיגן, סגן נשיא בכיר בחברה, "אנו עובדים בתעשייה המשתנה במהירות, והמצב הזה מרגש - אבל דורש התאמות מהירות בשל קצב השינוי"

מייקל קיגן, סגן נשיא בכיר, פוג'יטסו. צילום: ניב קנטור

"המסע להפיכת הארגון הדיגיטלי הוא ארוך ומפרך. נדרש לשלב בין ניצול מיטבי שבמערכות הישנות לבין הטמעת מערכות IT חדשות, כאשר השילוב ביניהן יענה על כלל הצרכים והדרישות המגיעות מהעולם החדש. המענה לכך הוא מה שאנו מכנים – IT היברידי", כך אמר מייקל קיגן, סגן נשיא בכיר, פוג'יטסו (Fujitsu).

קיגן היה דובר המפתח באירוע השקת הפעילות של חברת ה-IT היפנית בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, בנוכחות מאות מקצועני IT.

"אנו עובדים בתעשייה המשתנה במהירות", אמר קיגן, "והשינוי הזה  מרגש, אבל דורש התאמות מהירות בשל קצב השינוי".

צילום ועריכת וידיאו: דותן גור

קיגן תיאר את ארבעת הגלים הטכנולוגיים שעברה התעשייה באלף החדש. הגל הראשון, אמר, "היה עם הופעת אינטרנט, שיצר את התקשורת המקוונת בעולם. הגל השני היה המובייל, שהתאפיין ברצון לקבלת מידע ויישומים בזמן אמת, בכל מקום וכל מצב".

לדבריו, "אנו כעת בעיצומו של הגל השלישי, של מיזוג העולם הפיזי עם זה הווירטואלי, לרבות כניסה מסיבית של האינטרנט של הדברים". הגל הרביעי, אמר קיגן, "יכלול בינה מלאכותית ורובוטיקה, מיכון נרחב יותר של תהליכים וניתוח מעמיק יותר של הנתונים שנאגרו".

מתמקדים בהיבט האנושי – ולא הטכנולוגי

לדבריו, "האתגר של המסע הדיגיטלי שארגונים נדרשים לעבור, הוא הצורך לעבור אותו בצורה חלקה ולא משבשת. הוא כרוך בכמה היבטים: ההיבט האנושי, אבטחת מידע והגנת הסייבר, מורכבות מערכות ה-IT והצורך לחבר ביניהם בצורה מושכלת עם פישוט. זאת, לצד ההיבט התרבותי – מידת האימוץ של הארגון הדיגיטלי על ידי העובדים והלקוחות".

גישת החברה, ציין קיגן, "היא שילוב המימד של האנשים, עם המידע והטכנולוגיה. אנו מתמקדים בהיבט האנושי – ולא הטכנולוגי. העצמת העובדים והלקוחות תיעשה על ידי מיטוב חוויית המשתמש, שיפור איכות החיים שלהם, יצירתיות בעבודה, תמיכה בקבלת החלטות, והרכשת כישורים ויכולות".

מאחורי כל אלה, ציין, "תהיה תשתית IT מקושרת, עם בינה יצירתית מבוססת מחשב. התשתית המקושרת תסייע בעולמות החיישנים, בתים חכמים, מכוניות אוטונומיות, ערים חכמות, חקלאות ממוכנת, IT בריאותי ורובוטים".

לדברי קיגן, "השקענו רבות בפיתוח תשתית דיגיטלית, MetaArc, 'מטה' ביוונית זה 'מעבר' ו-'ארק' זה קישור. המשמעות היא ליצור מסגרת עבודה לארגונים מתועשים, המחברים מערכות בצורה תבונית".

העמקת הקשר עם הלקוחות

לדברי קיגן, "מנמ"רים נדרשים להכין את הארגון שלהם לדיגיטל. הבעיה הגדולה ביותר, היא איך להמשיך ולאפשר להריץ את מערכות ה-Legacy הישנות, ובה בעת לאפשר לארגון את המעבר להיותו דיגיטלי – עם יותר ערוצים מול הלקוחות והעמקת הקשר עימם".

המענה לכך, הסביר, "טמון במימוש תפיסת החברה, של IT היברידי, הכולל טיפול בשני סוגי המערכות, הישנות והחדשות, תוך שילוב ביניהן, יחד עם אבטחת מידע והגנת הסייבר, הטמעת פתרונות מובייל המאפשרים ללקוחות לעבור את המסע לדיגיטל, אספקת פתרונות וירטואליים, הנותנים מענה בהיבט עלות-יעילות-תועלת. זאת, יחד עם עבודה בעידן הענן, לצד תחזוקת הדטה סנטר הקיים בצורה יעילה יותר. כל זה צריך להיעשות בצורה מאוזנת".

"אני שמח על פתיחת הסניף בישראל", סיכם קיגן. "זו ארץ נפלאה, מאמצת מוקדמת של טכנולוגיות. אני מעריך כי בתוך שנתיים נמצב את עצמנו בישראל כמו בעולם, ונהיה בין חמש ספקיות ה-IT הגדולות במדינה. אנו פה כדי להישאר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים