שוהיי אויקה, פוג'יטסו: "המענה לאתגרי המנמ"רים הוא חדשנות מבוססת אנשים"

לדברי אויקה, סגן נשיא החברה, "המפתח למימוש החזון שלנו הוא אנשים - הם מנוע החדשנות שלנו"

שוהיי אויקה, סגן נשיא פוג'יטסו. צילום: ניב קנטור

"המנמ"ר כיום ניצב בפני שלל אתגרים: הדרישה ההולכת וגדלה לאספקת מוצרים ושירותי IT, הקפאת התקציב של מערך המחשוב, או צמצומו, הצורך לעבור למודלים חדשים של IT, ובראשם מובייל וענן, וכמובן – הנעת המסע של הארגון בדרך להפיכתו לדיגיטלי. על שלל אלה יש רק מענה אחד – חדשנות מבוססת אנשים", כך אמר שוהיי אויקה, סגן נשיא פוג'יטסו (Fujitsu).

אויקה, האחראי לתיאום הצמיחה העסקית של החברה ועל הקשר בין סניפי החברה באירופה ומטה החברה ביפן – דיבר באירוע השקת הפעילות של חברת ה-IT היפנית בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ב') במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, בנוכחות מאות מקצועני IT.

לדברי אויקה, "המפתח למימוש החזון שלנו הוא אנשים, הם מנוע החדשנות שלנו". הוא ציין כי "דרגי ההנהלה בארגונים נמצאים ברמת מודעות גבוהה לגבי ההזדמנות העצומה הטמונה במסע הדיגיטלי שהם נדרשים לעבור". הוא ציטט מחקרים, לפיהם כבר כיום בין חמישית לרבע מהארגונים החלו במסע הדיגיטלי, ואילו שאר הארגונים צפויים לעשות זאת בתוך שלוש עד חמש השנים הקרובות.

מידע בעל ערך

המטרה של החברה, אמר אויקה, "היא לספק שירותים מקושרים, כאשר במרכז יהיה תחום Big Data וסביבו – אינטרנט של הדברים, המחבר בין מחשוב ענן וממשקי משתמש. כל זה עטוף במעטפת אבטחת מידע. בתצורת מחשוב זו, ניתן יהיה להציע הצעות בעלות ערך ללקוחות מחד – ולקבל מהם נתונים שניתן יהיה לנתחם מאידך ולהפוך אותם למידע בעל ערך".

מגמה נוספת, ציין אויקה, "כבר משפיעה על השוק – והיא הניידות. זו כבר אינה באה לידי ביטוי רק בעולם הטלפונים החכמים, אלא עוברת למגזרי תעשייה אחרים, דוגמת המכוניות".

הוא ציין כי "המטרה של החדשנות ב-IT היא לשפר את איכות חיי הלקוחות במגוון תחומים – מחשוב רפואי, פנאי, עבודה וצרכנות". בנוסף, אמר אויקה, "אנו בחברה לא שוכחים את היבט איכות הסביבה והקיימות. חלק ניכר מהחדשנות שלנו מופנה למו"פ בתחום הירוק". חזון החברה, אמר, "הוא להביא שגשוג לאנשים ולארגונים. זו הדרך בה אנו מניעים את החדשנות מבוססת המו"פ שלנו".

הוא סיים בציינו כי "אנו מציעים למנמ"רים בישראל מוצרים של חברה ותיקה וחדשנית, עם מסר של יציבות".

 חואן פורקר, מנהל אזורי, ישראל, מזרח אירופה, רוסיה ואפריקה, פוג'יטסו. צילום: ניב קנטור


חואן פורקר, מנהל אזורי, ישראל, מזרח אירופה, רוסיה ואפריקה, פוג'יטסו. צילום: ניב קנטור

חואן פורקר, מנהל אזורי, ישראל, מזרח אירופה, רוסיה ואפריקה, פוג'יטסו, אמר כי החברה היא חברת שירותי ה-IT הגדולה ביפן, ואחת מחמש הגדולות בעולם. "אנו עושים הכל ב-ICT", ציין פורקר. "עם פתיחת הסניף הישראלי, תפקידנו יהיה לבסס את הפעילות בארץ באופן שתועיל למנמ"רים הארגוניים. נסייע להם לפצוח במסע להפיכתם לארגון דיגיטלי".

"הסיבה שבחרנו לפתוח פה פעילות – אינה מקרית", ציין. "ישראל משקיעה ב-ICT מדי שנה 6.6 מיליארד דולר. היא מעוטת אבטלה = בשיעור של 4.8%. המדינה מדורגת מספר אחת בעולם בהכנסה למהנדסים, מאז שנת 2002 זכו שמונה ישראלים בפרסי נובל".

לדבריו, "אנו רוצים להיות חלק ההצלחה הקיימת פה. יש התאמה במידה רבה בין חזון פוג'יטסו והאקלים הטכנולוגי בישראל".

"יש לנו מחויבות לשוק הישראלי ואנו מתחייבים בפני הלקוחות הארגוניים שזו תהיה ארוכת טווח", סיכם פורקר. "היעד שלנו לשוק המקומי הוא להיות במצב בו אנו ממוצבים בעולם: להיות בין חמש ספקיות ה-IT המובילות במשק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים