מטריקס הטמיעה מערכת ERP של תפנית ב-פמה מימון לרכב

הפרויקט החל בחודש יולי השנה וצפוי להסתיים בתחילת 2017 ● היקפו הכספי עומד על כמיליון שקלים

פמה מימון לרכב

חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס מטמיעה מערכת ERP של תפנית בפמה מימון, העוסקת בתחום המימון לרכב. הפרויקט החל בחודש יולי השנה וצפוי להסתיים בתחילת 2017. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט תיישם מטריקס מודול פיננסי, מודול מימון ומודול ניהול קשרי לקוחות (CRM).

המערכת צפויה לנהל את כלל התהליכים המרכזיים בארגון, החל בניהול ובקרה אחר כלל התהליכים הפיננסים, דרך תהליכי בקשת ההלוואה ואישור המימון ועד הקשר עם הלקוחות.

במערכת שולבו תהליכי עבודה מוסדרים (Workflow) בעת נטילת הלוואה, משלב בקשת ההלוואה, בדיקת הבקשה והמבקש, אישור ועד מתן ההלוואה בפועל. מערכת ה-CRM מאפשרת ניהול קשר עם לקוחות פמה, לרבות מעקב וליווי הלקוח בכל שלבי ההלוואה, כולל איתור הזדמנויות עסקיות של לקוחות שלקחו הלוואה בעבר. המערכת תשרת עשרות משתמשים בנציגויות של פמה בארץ.

מענה נרחב לצרכים העסקיים

פמה מימון עוסקת זה 25 שנה במתן הלוואות למימון רכב במהלכן העמידה יותר מ-120 אלף הלוואות לרכישת רכב. לחברה ארבעה מרכזי עסקים בתל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע ונציגות בכ-400 סוכנויות רכב ברחבי הארץ.

ערן גולן, מנכ"ל פמה מימון, אמר כי "המערכת תשדרג את כלל התהליכים בארגון בהיבט הפיננסי, תהליכי לקיחת הלוואות והקשר עם הלקוחות. עם סיום הפרויקט נהיה יעילים יותר ונספק שירות טוב ואישי יותר ללקוחותינו. נוכל להגדיר מראש תהליכים, עם קריטריונים ברורים בכל שלבי נטילת המימון".

אלי ירקוני, מנהל מכירות ופיתוח עסקי בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, הוסיף כי "תפנית תספק מענה נרחב לצרכים העסקיים ושירות הלקוחות של פמה, באמצעות מגוון מודולים ייעודיים".

הוא הוסיף כי "פלטפורמת ה-ERP וה-CRM של תפנית פועלת במאות ארגונים בישראל. גירסה 7 של המערכת שמה דגש על פתיחות המערכת לעולם המובייל והרשתות החברתיות, וכוללת ממשק המאפשר חיפוש נוח והצגה אוטומטית של מידע חשוב למשתמש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים