אבישי מנו, נימבל: "בעולם האחסון – יש חשיבות לזמני תגובה קצרים"

לדברי מנו, מהנדס מערכות בכיר בחברה, "הטכנולוגיה צריכה להאיץ את העסק - כל ארגון נדרש לבחון כיצד הוא מנצל את הטכנולוגיה לטובת השינוי הדיגיטלי שעליו לעבור"

אבישי מנו, המנהל הטכני של נימבל סטורג' ישראל. צילום: ניב קנטור

"המידע הארגוני הנצבר הולך וגדל. לצד זאת, מערכות האחסון משרתות כיום יותר ויותר משתמשים על יותר ויותר אפליקציות ושירותים. לכן, יש חשיבות רבה לקיצור זמני התגובה", כך אמר אבישי מנו, מהנדס מערכות בכיר, נימבל סטורג' (Nimble Storage).

מנו דיבר בכנס The New Age of Storage, שדן בטכנולוגית פלאש. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (א') באולם אירועים LAGO בראשון לציון. את הכנס הנחה יהודה קונפורטס, עורך ראשי של הקבוצה.

לדברי מנו, "מערכי ה-IT בארגונים נדרשים להפוך לגורם המסייע בצמיחה של הארגון ולא כזה המעכב אותו. הטכנולוגיה צריכה להאיץ את העסק. כל עסק נדרש לבחון כיצד הוא מנצל את הטכנולוגיה לטובת השינוי הדיגיטלי שעליו לעבור. ארגונים עוברים למצב שיש להם אפליקציות רבות בהרבה מבעבר. כל התהליכים מונעי-IT, והאתגר הוא לסייע בכל התהליכים והתפעול. מנמ"רים נדרשים להריץ אפליקציות במהירות, עם תמיכה, אמינות ושרידות".

משלבים בין שני אתגרים

לרוב ספקיות האחסון, ציין מנו, "יש מערכות לטובת ביצועים מהירים, והן יקרות, ולצדן מערכות המטפלות בהיבט הקיבולת, זולות יותר. אנו משלבים בין שני האתגרים, של ביצועים עם קיבולת, לצד יכולת גידול והתרחבות מהירה, הגנה משולבת, והתאוששות פרואקטיבית. אנו פותרים בעיה המאפיינת את כל ספקיות האחסון – ניצול חלקי ולא יעיל של המערכות".

לפלטפורמה שלנו, אמר מנו, "יש פלאש (Flash) באופן חלקי, עם יכולת שינוע של המידע המאוחסן בצורה קלה ומהירה, ואינטגרציה פשוטה עם ספקיות גיבוי וניהול מידע".

"אנו משתמשים בפלאש ברוב מהמקרים, אולם לא תמיד. מוצר אחסון שלנו מגדיל דרמטית את ניצול הקיבולת – הן בשכבת האחסון של דיסק והן ברמת אחסון מבוסס פלאש. כך, אנו מעניקים ללקוחות פלטפורמת אחסון שבאופן דינאמי וחכם מספקת משאבי אחסון לפי צרכים משתנים של האפליקציות העסקיות – כשהכל נעשה באופן שקוף למשתמש, עם שרידות של 99.9997%".

להשיג שיפורים משמעותיים

"אנו מנטרים את מערכות הלקוחות בזמן קרוב לאמת, משתמשים בחיזוי אנליטי מבוסס אלגוריתמים – וכך מתקבלת יכולת למנוע 92% מהתקלות".

לדברי מנו, "אחד היתרונות של המערכת שלנו טמון ביכולת לספק זמני תגובה קצרים. זה מניב כמה תועלות: היכולת להפעיל יכולות בלא פגיעה בשירות, ובלא תשלום נוסף; היכולת לזהות צרכי אחסון ותפעול עתידיים; היכולת לנטר ולאתר בעיות בתהליכים. מייסדי נימבל הבינו שיש 'לתקוף' את התמונה הכוללת".

"אנו מגדירים מחדש את שוק אחסון הנתונים עם פלטפורמה היברידית מתקדמת", אמר מנו. "פתרונות הפלאש שלנו מאפשרים להשיג שיפורים משמעותיים בביצועי היישום ובנפח האחסון, ולדלג על צווארי בקבוק הנובעים ממערך האחסון". לדבריו, "אנו מספקים שימוש מתקדם באנליטיקה המבוססת על Predictive Flash, המהווה חלק אינטגרלי ממערכת הניהול  InfoSight".

מנו סיים בציינו כי נימבל מוקמה זו שנה שנייה ברציפות ברביע המובילים בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) בתחום האחסון – General-Purpose Disk Arrays, והוסיף כי החברה ממוקמת במקום הראשון על ציר שלמות החזון וההובלה הטכנולוגית, ולה יותר מ-9,000 לקוחות בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים