"בואו נשקיע בתשתיות שייקחו אותנו אל העתיד"

כך אמר אביעד רווה, ארכיטקט בכיר במלאנוקס ● לדבריו, "יש להיערך בהיבטי הרישות והקישוריות בצורה טובה יותר, לגידול הצפוי בהיקף התעבורה המשונעת"

אביעד רווה, ארכיטקט בכיר, מלאנוקס. צילום: ניב קנטור

"אחסון הוא אחד השדות שאנו פורצים אליהם, על ידי הכנסת רכיבים למתגים. אנו רוצים לעשות רישות חכם – אבל שקוף, ובכך משקיעים אנרגיה רבה. איננו רוצים להיות מודעים לרשת – אלא שהיא תעבוד בצורה יציבה ואמינה ושהיא תשרת את מטרות הארגון בשינוע המידע בשקט", כך אמר אביעד רווה, ארכיטקט בכיר, מלאנוקס.

רווה דיבר בכנס The New Age of Storage, שדן בטכנולוגית פלאש (Flash). הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך לפני ימים אחדים באולם אירועים LAGO בראשון לציון. את הכנס הנחה יהודה קונפורטס, עורך ראשי של הקבוצה.

רווה מנהל את קבוצת ארכיטקטורת התוכנה של מתגי האת'רנט (Ethernet) במלאנוקס, המופצת בישראל על ידי מטריקס. לדבריו, "על מנת שמערכת האחסון במרכזי הנתונים תפעל ביעילות, על רכיבי הקישוריות להיות מותאמים לתעבורה של אחסון, ולתמוך בצרכים עתידיים. אנו חיים בעולם של מידע, והיתרון התחרותי טמון ביכולת לעבד כמויות מידע הולכות וגדלות ולגלות תובנות בזמן אמת".

על פי רווה, "כדי לקבל את המירב ממערכת האחסון, ארגונים נדרשים לערוך כמה צעדים: האחד, להשקיע כבר כיום ברשתות שיודעות לתמוך בדור הבא של קצבי התקשורת של  25/50/100 ג'יגה-ביט לשניה. ארגון שרוכש מתגי 10 ג'יגה-ביט לשניה – עלול להיתקל בצוואר בקבוק בעתיד הקרוב, כאשר בקרי האחסון יעברו לעבודה בקצבים מהירים יותר".

להיערך לבניית תשתיות העתיד

רווה הוסיף כי "מערכת האחסון של הארגון צריכה להיות מקושרת במערכת תקשורת, המתאימה בצורה מיטבית לצרכים הייחודיים של המערכת – אפס אובדן מידע לצד זמן השהיה נמוך ועוד. רכיבי התקשורת המתחרים כיום, חלשים משמעותית מהפתרונות של מלאנוקס בהיבטי עיבוד המידע וחלוקה שווה של עומסים בפורטים (מבואות) השונים".

עוד אמר רווה כי "יש ארגונים שעדיין מאמינים בהקמת רשת FibreChannel יעודית עבור תעבורת האחסון ורשת את'רנט נפרדת, עבור שרתי המחשוב. אולם היום, אפשר להשתמש ברשת תקשורת את'רנט אחת – לחיבור מערכות האחסון ושרתי המחשוב ללא פגיעה בביצועים, ובכך חוסכים לארגון השקעה רבה בתשתיות FibreChannel יעודיות ויקרות".

על פי רווה, "רשת תקשורת אמורה להיות אמינה ובעלת שקיפות מלאה מבחינת המשתמש. היא צריכה להכיל נפחי תעבורה גדולים מצד אחד, ומצד שני היא דורשת כלי ניהול שיכולים להתחבר בצורה קלה למערכות ניהול האחסון".

לכן, ציין, "פיתחנו במלאנוקס את מערכת הניהול NEO. זו יודעת לנהל את הרשת, לאסוף נתונים, להגדיר את המתגים, לזהות בעיות ולוודא שרכיבי הרשת מחווטים כראוי. בשל הממשק הידידותי שלה, הלקוחות זוכים לסביבת משתמש מוכרת וידועה". כך, סיכם רווה, "ניערך בהיבטי הרישות והקישוריות בצורה טובה יותר לגידול הצפוי בהיקף התעבורה המשונעת, וניערך מיטבית לבניית תשתיות העתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים