"'הכל מוגדר תוכנה' היא הדרך המיטבית למימוש המסע הדיגיטלי"

לדברי אמיר פלד, מנהל פיתוח עסקי ב-SUSE ישראל, "לטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים יש משמעויות רבות - זהו תהליך מורכב ולא פשוט כלל"

אמיר פלד, מנהל פיתוח עסקי, SUSE ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לפצוח במסע הדיגיטלי, זו כבר לא שאלה של 'האם', אלא 'מתי' – ויפה שעה אחת קודם. לטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים יש משמעויות רבות. זהו מסע מורכב ולא פשוט כלל. הדרך לעשות אותו באופן מיטבי היא בהתבססות על טכנולוגיות קוד פתוח, ובמימוש תפיסת 'הכל מוגדר תוכנה' – Software Defind Everything", כך אמר אמיר פלד, מנהל פיתוח עסקי, SUSE ישראל.

פלד דיבר בפתח כנס שערך הסניף הישראלי של ענקית הקוד הפתוח. הכנס, אותו פלד אף הנחה, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') תחת הכותרת SUSE Expert Days, באולם East תל אביב, בהשתתפות יותר מ-100 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדבריו, "SUSE היא לא רק חברת Linux אלא חברה המממשת טכנולוגיות קוד פתוח לארגונים, לצד פתרונות נוספים, כגון מימוש התפיסה של OpenStack – מיזם הענן מבוסס קוד פתוח, לטובת תשתית מוגדרת תוכנה".

החברה, אמר פלד, קמה ב-1992, והיתה הראשונה בעולם לספק מוצרים מבוססי Linux לעולם ה-IT הארגוני. ראשי התיבות שלה הן Software Und System Entwicklung, תוכנה ופיתוח מערכות, וסמלה המסחרי הוא זיקית, המסמלת את יכולת ההסתגלות של המערכות לשינויים הנדרשים. יותר ממחצית מעובדי החברה הם מהנדסים, מה שממצב אותה בחזית החדשנות. החברה שמה דגש על הנדסת המוצר והנפקת מוצריה לסביבות IT קריטיות בארגונים".

פלד סיים בציינו כי "פתחנו את הסניף הישראלי בשנה שעברה, ומאז אנו חווים גידול של עשרות אחוזים בפעילות שלנו, במגוון ארגונים. המגמה הזו צפויה להימשך גם ב-2017".

דורון אופק, מנהל פעילות SUSE בישראל. צילום: ניב קנטור

דורון אופק, מנהל פעילות SUSE בישראל. צילום: ניב קנטור

דורון אופק, מנהל פעילות SUSE בישראל, אמר כי "החברה היא מפיצת פתרונות Linux השניה בעולם, אבל פעילה לא רק ב-Linux, אף שהיא תישאר שחקנית מרכזית בעולם זה". לדבריו, "העולם הולך לכיוון של דטה סנטר, תשתית ואחסון – מוגדרי תוכנה, שייבנו משכבות של וירטואליזציה. ניתן לבזר תשתית זו בין מכונות רבות, במקומות שונים ועל גבי פלטפורמות שונות".

"אנו מספקים תשתית מוגדרת תוכנה", אמר אופק, "המעניקה גמישות בסביבה פתוחה, עם יחס עלות-תועלת טוב יותר, וכך אנו יכולים לענות על כל הדרישות. אנו באים מסביבת קוד פתוח, וזו מספקת עלות, יעילות, אג'יליות עם יכולת הנעה קדימה". הוא סיים באומרו כי "אנו מייצרים מנועי קוד פתוח, המאפשרים למצות טוב יותר את המשאבים הפיזיים של הארגון".

טון מוסטרס, סגן הנשיא SUSE לאזור EMEA לשיווק ומכירות. צילום: ניב קנטור

טון מוסטרס, סגן הנשיא SUSE לאזור EMEA לשיווק ומכירות. צילום: ניב קנטור

טון מוסטרס, סגן הנשיא SUSE לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה) לשיווק ומכירות, אמר כי "יותר ממחצית מעובדי החברה הם מהנדסים, ובשנה החולפת חל גידול של 35% במספרם". הוא ציין כי יותר משני שלישים מארגוני פורצ'ן 100(Fortune 100) הם לקוחות החברה, שמחזורה השנתי עמד ב-2016 על 1.4 מיליארד דולר.

מוסטרס אמר כי "יש לנו 25 שנות ריצה בשוק הטכנולוגי. אנו ממסייעים למנמ"רים לנהל את מערכי ה-IT המורכבים שלהם, ומסייעים להם להפחית בהוצאות תפעול ה-IT, ולבנות תשתית מבוססת קוד פתוח – שעליה יפעלו השירותים הקריטיים של הארגון".

"בניית תשתית IT מוגדרת תוכנה, מבוססת קוד פתוח", ציין מוסטרס, "תעניק למנמ"ר פתרון טכנולוגי, אג'ילי עם הגמישות הנדרשת לאספקה מהירה של מוצרים ושירותים ללקוחות ולמשתמשים".

מגמות העל הטכנולוגיות, אמר מוסטרס, "מציבות אתגרים חדשים בפני מנהלי ה-IT: מחשוב ענן, הטרנספורמציה הדיגיטלית, הדרישות לפיתוחים רבים ומהירים, לגמישות תפעולית. עליהם להבטיח כי ההחלטות שלהם תהיינה הנכונות בטווח הארוך ויענו לדרישות העסקיות והטכנולוגיות יחדיו".

"אנו חלוצים בעולם תוכנה מבוססת קוד פתוח, ומספקים היצע פתרונות אחסון, תשתית ענן ו-Linux – שמעניקים לארגונים יותר יכולת שליטה עם יותר גמישות. אנו תומכים בלקוחות לנהל את מערכי ה-IT המורכבים שלהם, ומסייעים להם להפחית בהוצאות תפעול ה-IT, ולבנות תשתית שעליה יפעלו השירותים הקריטיים-עסקית של הארגון".

החלטנו להשקיע בישראל, סיכם מוסטרס, "כי אנו מאמינים בו. זהו שוק הצומח במהירות, ומטמיע בהיקפים גדולים פתרונות מחשוב ענן ומערכות אחסון, שם אנו רואים הזדמנות עבורנו. אנו מעניקים למנמ"ר יותר אג'יליות, יותר יכולות, יותר אספקת מוצרים ושירותים בצורה מהירה יותר. התועלות עבור הלקוחות הארגוניים הן בקבלת גמישות טכנולוגית לצד חסכון כספי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים