בואו להכיר את ה-DailyMaily המשודרג

אחרי שנים רבות שבהן שירת אותנו העיצוב הישן, החלטנו לחדש ולהתרענן, ובחרנו לשתף אתכם, הקוראים, בתהליך

Dailymaily

קבוצת אנשים ומחשבים העלתה אמש (ד') גרסה עיצובית חדשה לניוזלטר היומי DailyMaily – שנשלח בכל ערב לעשרות אלפי אנשים, בהם לכל אנשי המפתח בתעשייה, וקובע את סדר היום בשוק ה-IT בישראל.

מדובר בניוזלטר הוותיק ביותר בתעשייה, שהתחיל בסוף שנות ה-80 במהדורת פקס בשם בוקר טוב והיה הפקס-עיתון הראשון בישראל. השלב הבא היה הפיכתו לדיגיטלי בשנות ה-90, באופן שהיה מותאם לאותה התקופה.

ה-DailyMaily בגרסתו הוותיקה שירת את הקוראים והקהילה נאמנה שנים רבות. אלא שהמהפכה הדיגיטלית שעוברת על עולם המדיה והתקשורת לא פסחה עלינו ולפני כמה חודשים הגענו למסקנה שיש צורך בפורמט חדש, מותאם לעידן הנוכחי.

מי שהוביל את המהלך, יזם ודחף הוא חבר המערכת אלון שילדקראוט, סגן עורך ה-DailyMaily ופורטל אנשים ומחשבים. יחד עם חברי המערכת האחרים, ואנשי הטכנולוגיה, הפרסום והעיצוב בקבוצה, הם יצאו לדרך – בעידודו של פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים.

שילדקראוט מספר על התהליך: "כדי לשפר את DailyMaily הקיים, ניסינו להבין מה כדאי לעשות טוב יותר, במטרה לקצר את הגלילה ולהציע את הניוזלטר בגרסה עדכנית יותר. הכנו מספר גרסאות עיצוביות חדשות, כשבכולן המטרה הייתה שילוב נכון והוגן של ידיעות מערכתיות לצד פרסומות ומודעות. מעל הכול, החשיבות הייתה בקיצור זמן הקריאה וקליטה מהירה יותר של המידע הרב שהמערכת עמלה לספק לקוראיה הנאמנים בכל יום".

לדבריו, "אחרי פגישה של כל הגורמים הקשורים – מערכת, פרסום, שיווק והצד הטכני – יצרה מיכל לידני ממחלקת הגרפיקה שתי גרסאות סופיות, שאותן הצגנו בישיבת מערכת לפלי הנמר, ובנו, ביג-בן פלד. בישיבה זו נבחרה הגרסה המוצגת לפניכם, שעל הפרטים הטכניים שהביאו ליציאתה לאור עבדו יניב פאר ובוריס מרצ'ינובסקי. הגרסה ידידותית ומזמינה יותר לקריאה, ומותאמת לצרכי הקוראים והלקוחות. היא מדגישה הן את הידיעות המערכתיות והן את הפרסומות, כך שיהיו יותר זמינות ומזמינות לקהל הקוראים".

הניוזלטר היומי היחיד בישראל, זה 28 שנים, DailyMaily הוא חלק מקבוצת אנשים ומחשבים – גוף המדיה הוותיק והגדול ביותר בישראל לתחומי המחשוב והטכנולוגיה. הקבוצה הוקמה בתל אביב על ידי פלי הנמר ודליה הקוסמת, ומלווה את תעשיית ההיי-טק המקומית מאז 1981. בנוסף לניוזלטר היומי, כלי התקשורת שלנו כוללים את מנהיגים, מגזין תעשיית ה-IT הישראלית, ואת פורטל אנשים ומחשבים, שמספק עדכונים בזמן אמת על כל הדברים המעניינים והחשובים בתחומי הטכנולוגיה והמחשוב בארץ ובעולם, וכולל דעות ופרשנויות בנושאים אלה.

אנשים ומחשבים היא גם חברת ההפקות הגדולה ביותר של כנסים ואירועי היי-טק בישראל. החברה מפיקה כבר 20 שנים עשרות רבות של כנסים ו-ועידות מקצועיות בתחום, במקביל לאירועים ללקוחות בינלאומיים ומקומיים. אנשים ומחשבים יוזמת ומנהלת מועדונים ופורומים מקצועיים למקצוענים, בהם המועדון היוקרתי ביותר, C3, המיועד למנמ"רים ולמנכ"לים, ופורומים לאבטחת מידע וסייבר, ניהול ידע, BI, מרכזי נתונים ותשתיות, CDO, מיקרוסופט דיינמיקס, משתמשי SAP, ניהול פרויקטים, אריכטקטי IT ו-CTO.

המדיה, הכנסים והמועדונים של אנשים ומחשבים יוצרים את הפלטפורמה הוותיקה והגדולה בענף ההיי-טק בישראל, המשרתת את הקהילה כולה: מקצוענים, לקוחות, ספקי פתרונות וכל מי שמתעניין בטכנולוגיה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורן לשם

    אחרי שנים של הרגל ושימוש בUI הישן קצת מוזר אבל נראה מקצועי ומזמין. יישר כח !

אירועים קרובים