מי יהיה מנמ"ר תנובה?

ועדת האיתור כבר בחרה את המועמד, אולם שמו טרם נמסר לפרסום – כך נודע לאנשים ומחשבים ● מיד עם כניסתו לתפקיד הוא יצטרך להתמודד עם הטמעת מערכת EFP במקום מערכות ה-Legacy הישנות

תנובה

ועדת האיתור של תנובה בחרה בסוף השבוע במועמד לתפקיד מנמ"ר החברה במקום יובל צעירי, שפרש ממנה – כך נודע לאנשים ומחשבים ממקורות בכירים. שמו של המועמד טרם נמסר לפרסום, מאחר שהוא עוד לא סיים את הליכי הפרישה הרשמיים מהארגון שבו הוא עובד – אחד הארגונים הגדולים בישראל, שיש לו גם שלוחות בחו"ל.

על התפקיד הנחשק התמודדו מועמדים רבים, חלקם מנמ"רים בכירים מארגונים מובילים בישראל. בסוף השבוע נפוצו שמועות כאילו המועמד שנבחר הוא גיל ים, לשעבר מנמ"ר טבע. אולם, ים הכחיש מכל וכל את השמועות ועל פי הידוע, בכלל לא היה מועמד לתפקיד. ים עוסק כיום בפיתוח עסקים ובסוף השבוע בכלל היה בחופשה בחו"ל.

תנובה היא קונצרן מזון ותיק, שהוקם ב-1926 על ידי אנשי העליות השנייה והשלישית. עד 2014 הייתה החברה בבעלות איגוד הקיבוצים והמושבים. לפני שלוש שנים נמכרה השליטה בה לקונצרן הסיני ברייט פוד תמורת 8.6 מיליארד שקלים. החברה מעסיקה יותר מ-6,000 עובדים, מתוכם כמה מאות באגף מערכות המידע והטכנולוגיה. היא פעילה בתחומי החלב, הביצים והבשר, ויש לה אחזקות במפעלי מזון אחרים בישראל.

המנמ"ר החדש, שייכנס לתפקידו בקרוב, יצטרך מיד עם כניסתו להתמודד עם מספר אתגרים, כאשר המרכזי שבהם הוא בחירת פלטפורמת ה-ERP שתנובה עומדת להטמיע בכל המחלקות שלה, כחלופה למערכות Legacy ישנות. תהליך ההכנה וההערכות לפרויקט המורכב הזה הובל על ידי המנמ"ר היוצא, צעירי, שביום ה' האחרון סיים את עבודתו באופן רשמי. צעירי אמר כי הוא פונה ליזמות עסקית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים