בשל הגידול בענן – אורקל מגייסת עשרות עובדים
ענקית המחשוב תגייס השנה 1,000 אנשי מכירות חדשים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ● הגיוס נעשה תחת הסיסמא ''השינוי מתרחש כאן'' - Change Happens Here
אורקל (Oracle) תגייס עשרות אנשי מכירות בישראל, כך על פי ההערכות בשוק. זאת, כחלק מגיוס של 1,000 משרות חדשות באזור EMEA – אירופה, המזה"ת ואפריקה.
הגיוס המסיבי שעליו הכריזה החברה אתמול (ג'), נעשה תחת הסיסמא "השינוי מתרחש כאן" – Change Happens Here. על פי החברה, "נגייס את הדור הבא של נציגי מכירות שאפתניים, בעלי מוטיבציה, ומונחי דיגיטליזציה, כדי לתמוך בצמיחה של עסקי מחשוב הענן של אורקל".
המהלך מגיע על רקע תוצאות כספיות עליהן דיווחה באחרונה אורקל, ששיקפו גידול בהכנסות מענן של עד 58%. על פי החברה, "אורקל היא כעת חברת הענן הצומחת בקצב המהיר ביותר", והיא צופה שעסקי הענן שלה יאיצו לכדי צמיחה מהירה עוד יותר השנה.
אוהבים להביא תוצאות מצוינות
ענקית ה-IT מכוונת לאנשים בעלי רקע ופרופיל מגוון, בעלי שנתיים עד שש שנות ניסיון, בתחומים כגון משאבי אנוש, שיווק, גיוס כוח אדם, כספים, שרשרת אספקה או בתפקידי מכירות.
"החברה תגייס מועמדים בעלי מוטיבציה אישית מאוד חזקה, ועם יכולת למכור בהצלחה טכנולוגיות מהמסעירות בעולם", נמסר. "דרושים מועמדים בעלי תואר אקדמי, שיש להם עניין אמיתי בטכנולוגיה ותשוקה לטרנספורמציה שמחשוב ענן יכול לייצר בארגונים".
טינו שולמן, סגן נשיא של Oracle Cloud לאזור EMEA, אמר כי "עסקי הענן שלנו צומחים בקצב בלתי יאומן, כך שעכשיו הזמן הנכון להכניס דור צעיר של כישרונות לחברה. בכוונתנו לשכור אנשים שיודעים לייצר מערכות יחסים, בעלי מוטיבציה אישית וחכמים, שישמחו לתרום לטרנספורמציה עסקית בקרב לקוחותינו ואוהבים להביא תוצאות מצוינות".
שולמן הוסיף כי "גיוון הוא אחד מערכי היסוד בתרבות אורקל. נציע ל-1,000 אנשים מוכשרים את ההזדמנות לשנות את הקריירה שלהם לטובה, לקבל גישה להכשרה ולפיתוח המקצועי ברמה הטובה ביותר, כמו גם הזדמנות להאיץ את הקריירה שלהם בחברת ענן הגדלה בקצב המהיר ביותר, ונמצאת במרכז המעבר הבין-דורי הדיגיטלי".
בהצלחה
גידול במכירות ענן ? מכרו "ענן" ללקוחות במקום חוזי תחזוקה וחידוש רישוי כאשר הלחץ והדרישות מההנהלה , ותגמול אנשי המכירות בטכנולוגיות במכירות של "ענן" גרמו לשחיתות ורישומים כוזבים שכרגע נחקרים ברמת אירופה ואסיה. מדובר בכח מכירה צעיר, לא מנוסה וזול שיעבוד ממרכזים באירופה וישרת את המדינות טלפונית. שמועות מבוססות מהסניף הישראלי שהיה מעורב בעיסקאות כאלו מול לקוחות שמעולם לא ישתמשו או ינסו את "הענן" שמכרו להם.